Asrama ?

Hai semua.Mulakan hari anda dengan senyumannn . Smileee ok eh jap kalau positive number dia punya graph smile .Ohnanana please ignore nampak sangat over sampai bab add math pon masuk .I think everyone dah tau yang aku duduk asrama ,tu sebab lah blog ni dah jadi blog terbiar ,gila banyak sawang dengan sarang labah-labah .Haritu exam and my result pon agak ok lah.Bolehlah but still tak cukup .Banyak lagi kena improve untuk mid-term nanti .Dah tak nak Cacing-cacing tu. Dah lah subjek sejarah dengan biology yang C tu . Tak boleh blah betul . Urghh sejarah , i will try to love you .So far dah 2 bulan lah aku duduk sana and Alhamdulillah aku happy . Problem tu biasalah .Homesick awal-awal dulu lepastu happy .

Nak adapt dengan life asrama pon senang ,Tak ada lah susah mana pon . Anddd tidur pon dah jadi hobi aku . Tidur dan aku = BEST FRIEND FOREVER ,XOXO . Lol like srsly aku daripada budak yang tak pernah tidur dekat kelas masa sekolah lama (pernah 2kali je) terus menjadi kaki tidur sejati . Parah gila seh . Panda diibaratkan bergayut-gayut je kat mata aku bila cikgu start mengajar . Teruk gilaaaa ,Sigh .

Fun,fun and fun ~

Life kat asrama is quite fun .Best ,enjoy kot . Series memang akan jadi kenangan terindah lah . 24/7 with friends,wardens,teachers . Depends antara satu sama lain . Laugh,cry together .Problem segala bagai tu perkara biasa .Kena kuat hadapinya .Just ingat , problem tu boleh diselesaikan .Asalkan kita cool dan yang paling penting jangan cari problem .
Coolio ,kanak-kanak ribena

Dekat asrama jugak kita kena jadi ignorant .Tak payah nak ambik tau benda tak penting ,benda yang tak ada kena mengena dengan kita .Kadang-kadang tujuan kita ambil tau sebab kita prihatin,but benda tu membunuh kita .Dekat sana jugak,bukan semua orang kita boleh percaya .Like seriously . better beware .Bahaya . Jangan nak open sangat . Kadang-kadang kita kena jadi hipokrit untuk memuaskan hati semua orang .

Guard 4AR-RAZI .
Ustaz ? Ohnanananana

Memang aku happy dengan sekolah baru,kawan baru but those memories dekat sekolah lama dengan kawan lama tak pernah padam .Setiap hari , i miss them . Ingat diorang ,menangis .Bila ada problem dengan kawan baru,ingat diorang .Always berharap agar dapat lepak dengan diorang lagi,dapat ulang zaman lama kitorang . Tapi hidup mesti diteruskan .Mungkin dekat sekolah baru ni ,ada something yang terbaik untuk aku .Allah knows everything .Takpelah bukan lama mana pon,2 tahun je and then kita lepak sama-sama balikkk !

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA