5 hari 4 malam di Pantai Timur

Menulis menaip lagi..Haha,,skunk ini aku winterblock lah..Malas sangat nak sambung citer tuh..Anyway tujuan aku menaip n3 ni bukan pasal tu but pasal aku & family g melancong.Pergi dalam Malaysia jer nway best+lawak..Haha

1 JUN
Pagi2 tu aku pergi reunioun dak 6 S taun lepas..BesT saNgaT..Rindu DIlA,WiNa!!petang baru bertolak sampai kul 8 di Pahang,rumah nenek aku.Pantai timur gak
2 JUN
Pagi2 buta dah bertolak ke Kelantan..Peergh Jauh gIler!!Sampai petang camtu cari hotel..Hotel murah jeR!!Pastu rehat2 tros ke Pengkalan Kubor sesampainya di sana dah nk tutop..Sumpah aku x de perasaan langsung di sana untuk shopping!!X tau ar naper..?Balik Hotel,makan cari novel.?Malam tu x pasal2 aku kena hon ngaN Pak Aji(nAseb baik aku ni x mlatah).
3 JUN
Pagi2 pergi pengkalan kubor pastu jalan2 gi muzium..Haha sunggoh lawak time nih..Nti pix aku upload.Pergi beli pembalot meja,cantik tu lah aku bli sbb aku x jumpe kt slangor..Bli 2 satu untOK raja.Makan & Shopping di pasar Siti Khadijah,Banyak aku bli baju gune duit mak aku..Sampai sesat kt pasar tu nk cari mane yg cantik padan muka!!Akhirnye malam tu aku paksa abah pergi KB MALL jugak..& penantian ku berbaloi..Masok jer POPULAR BOOKSTORE,novel TIADA YANG KEDUA tersusun cantik di atas rak..Nak aje aku melompat mase tu..Ade tu pon dah pandang aku..Lepas dapat buku tu tros nk balik otel tapi singgah makan dulu.Opp sbelom tu,pergi MYDIN jumpa Izlyn,OMG!!Ingat mimpi!!Dunia memanG kecil!!Sebelom tu memang harap nak jumpa kawan tapi bukan Ilyn!Tapi terjumpa die!
4 JUN
Bangun pagi nak bertolak Ke Kuala Terengganu..Aku baca novel lah dalam kereta..Ape lagi..?Sampai terus pergi Sri Malaysia pastu teros cari Taman Tamadun Islam..Susahnyer nk cari!Papan tanda x nk letak macam x nk kasi orang pergi jer..Akhirnya sampai jugak,memang cantik..Masjid Kristal..Ade aircond lak tu..Huhu kalau wat kem kt sini time qiamulail sumpah aku tidur..Pastu naik Trem or Tram..?Cari keropok&makan..Malam gi Funfair..Aku skunk ni gayat sangat..Dulu kt Time Square sumer aku naik skunk ni penakot giler..Nway best..Mahal btol Funfair tuh!!
5 JUN
Breakfast & pulang ke rumah..Singgah rumah nenek dulu..Kt KL jem sikit..Nway aku happy kacau budak depan aku..




0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA