DR.MUDA

Haha,harini 18 JUNE 20089 masuk setahun go to KONVESYEN DR.MUDA kt Melaka..Really best..Haha,miss with my fwends yang kenal kt saner..Itu yang terakhir lah..Dah masuk sekolah menengah dah!!Sedihnyer!!
RINDU DIORANG NI



Ini Ainor,my best friend..Boleh rapat kt saner..Really miss die sangat2..



Ini Saiful Amri but better call him "EPUL"..haha,walaupun kau kalahkan aku,aku x musuh ko pon sbb ko pon kalah akhirnyer..Buat malu slangor jer..Haha..Aina macammaner..?Really dah last contact ngan die..X rapat sangat pon ngan dier..



Azizi,x rapat langsung ngan dier tapi terpaksa pinjam die tuk wat n3 ni..Sbb ade tiga gambar jer..

*Fawwaz,ingat ko lagi..seorang yg sombong..Mnyampah aku..

Blok A,bilik(x ingat lah)

Aina:"Permaisuri"Rindu kau..Ape kabar ko skunk & Result baper..?
Izzati:"Photographer terkenal",ingat aku lagi x..?"designer terkenal"..Haha apa kabo?
Arisha:Kawan yang suka bergosip ngan aku..Nway good luck ya tok UPSR..

Afif:Adik angkat akak,ape kabar yer..Nway good luck tok UPSR..hidup PERLIS

p/s:Itu je lah..So bored & really miss diorang..Skunk ni benci Myspace lah..x suka bukak dah..Gila blog..Dan jarang on9 sbb result trok..Malunyer..


TeKAn iNi

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA