.H1NI.come back to school.


Aku dah balik sekolah balik
x de aper yang berubah jez PENDRIVE aku yang hilang
Wahai pencuri bengong pulangkan lah balik pendrive aku
X kan lah beli pendrive pon x mampu
Diorang sume dah macam zorro aku tengok
Bermask sana sini
aku jez pakai sanitizer jer
Myesal lak ttinggal masks
aku selamber je bersin batuk sana sini
Troknyer aku
OMG(=
Aku tengok orang sini mask nyer yg simple2 ajer
jez yg berCOLOUR2 mcm pix tu jer
x de kelainan pon
ye ar lagipon aku da lame x kuar
so x tau ade ke x jual mask funky2


Jez colour2 yg simple:)

Actually teringin gile nk pakai yg macam minah2 jepun & korea pakai
yg funky2 tu..so sweet..Jelezlah
kadang2 boleh buat pertandingan mask tercomel<33


Tgk ni cute2 lah..Flower,pooh...macam2 ader

Skarang ni masee H1N1,Masks da mahal dah
dulu x laku pon..why..?
ntahlah sebab permintaan ramai kot..


Happy will forever
salam(=




0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA