lalala

Mood:Agak ngantuk sebab tak tidur lepas sahur=(
*agak JELOUS melihat adik aku yg masih tidur& jiran yg x reti buka pintu
Wei bangunlah,jom pergi jogging
Saya rasa sudah lama saya tidak M'follow orang
Kenapa..?Ntahlah
Tadi jadilah blogwalking jap
Jalan2 cari laman(Melodinya seperti jalan-jalan cari makan)
Jumpa lah satu blog yg best ini
Haha,i like her story
Ni dia Cik Epal
i think u all sume dah tau
Jez tinggal i yg x tau
okla harini ade bayak citer nk post

First about my homework

Wahai Cikgu Rashidah mengapalah mu memberiku homework yg sgt aku tak tau nak buat,sampai ku lupa ingat membuatnya namun nasib menyebelahi ku kerana Miss Afrina telah menelefon ku

ANIS:Hello,Diyana
DIYANA:Saper ni,Dhiya ek..?
ANIS:Ni aku Anis,Diyana ko dah siap Geo..?(Dengan nada mengada-mengada)
DIYANA:OMG,anis thanx ko ingatkan.Manelah kita nak cekau 10 orang tu tok interview
ANIS:Tu lah,Diyana,macam mana ni!!
DIYANA:Aku tau,ko interview aku,aku interview ko,kita interview shaleen.Da past 3
ANIS:Aah,pandai ko..ko x gi tarawih ker
DIYANA:(aku memang pandai pon)x ok ar bye

Tengok tension,aku dah lah masa dia cakap buat don't know je
Now,saya tak tau dala interview tu kena ada apa..?
i think,aku pergi interview mak cik jual kuih kat bAzar Ramadhan lah

p/s:Sape2 dok sepang,bolehlah bagi nama anda,umur,pekerjaan kat saya yer(=


Balik kampung

Saya akan balik kampung selama
jap ea,khamis,jumaat
Lah,3 hari 2 malam saja
Selama waktu itu tidak bernafaslah blog saya..
kampungku terletak di johor bukanlah Johor Bahru namun Sebelah negeri sembilan dan Johor yg sipi2 nk ke Negeri Sembilan,untuk memahamkan korang adalah kampung saya ni terletak di Daerah Segamat.
Selama kepergian ku di sana doa-doa kanlah daku selamat
*kenang daku dalam doamu

p/s=Aperlah aku merepek ni..?

NOVELING




Tepukan buat diri sendiri sebab dah habiskan AKU BUKAN BILLY MILLIGAN dalam masa 2 Hari suku..Novel tu tebalnye 770 m/s.BEST.Thanx teacher bagi saya pinjam.Rase nk sekeh2 aje Adam itu..Gatal+kurangajar..Sape yg lelaki idaman dia macamtu call i

tARget nk beli ANDAI ITU TAKDIRNYA..Walauopun dah khatam banyak kali but nak beli jugak2
First novel that make me cry
Touching ni

p/s:jGn lupa beli tau





Happy,happy and happy
Peace=)
okey enough 4 today
Salam
Happily ever after

Jgn fikir tentang english broken i okey

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA