My Life




Hyep all,my name is Nur Diyana Bt Mohd Asri
But call me –dyana- 4 short
I am a simple teenagers
Reach 13 on this September
Family and friends always no 1
Can’t live without novel,mp3,family and internet
I am single and not think for looking “BF” bkoz I have my “BFF”
I LOVE MY BFF VERY MUCH
hEi Kawan,ILY lah(=
My life is simple but little best
Many people that don’t know me say I am rude bkoz that’s is my real attitude
Pk enough for English,melayu pulak

*Aku ni 3jenis yg cakap main lepas jer,kawan2 aku banyak sakit ati ngan aku tapi yg dah kenal aku x sakit ati lah
Aku ni x reti berdikari sendiri,semua mesti kena ada mama,paling sempoi pon aku boleh jauh ngan mama aku 5 hari je,itupon kena call tiap2 ari
Ade twitter,myspace,friendster
Myspace:www.myspace.com/dyana_messy96
Friendster:http://profiles.friendster.com/nurdiyana96
Twitter:www.twitter.com/nurdiyana96
YM:dyana_hepigurlz
Dian_diyana96
Akhir kata I x suka orang yg x tau malu depan lelaki..klu prempuan gedik,I x kisah sgt..tp x suka sgt ngan perempuan gedik,gelabah,suka tarik perhatian lelaki
I jadi segan giler kalau perempuan camni

I ni pelik cket,kadang2 I free hair,kadang2 tudung..i pon x tau.nk pakai tudung ke x
Sengal kan
YA ALLAH,BERILAH PETUNJUK KEPADA HAMBAMU INI

Aku single dan terbuka ker hati aku kt lelaki..?
Aku jez ade skandal!itupon SSGB
BF,Steady BF,Abang angkat x de langsung dan x terfikir untok ade
HEP ALL
-COUPLE ITU HARAM-
OK AR NTI I SAMBUNG MEREPEK
BYE..

2 KOMENGG:

La Dolce Abby said...

Kembar ke gmbar kat atas tu,ke reflection dari cermin?

Diyana said...

nope lah,akak mana ada kembar tu reflection mirror tu

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA