Bila Dah Suka vs Miss Diyana Goku

:look:Tajuk yang panjang,Tu ar asyik terkelip aja aku dari tadi.x pe,kucing aku ni mata cantik, Bila Dah Suka tu nama novel,Miss Diyana Goku tu lak nama aku..
:kiss:So,ape kena mengenanya,Aku actually bary abis baca Novel Bila Dah Suka,betapa semangatnya aku baca tu sampai 1 1/2 hari dah habis dah.Novel dia memang best..Meleleh aku baca novel ni walaupun novel ni x ar sedih sangat,:cry:nape ar aku ni cepat sangat meleleh skunk ni..?Ish2,x pe sedekahkan air mata sekali sekala ok lah..Hero citer ni aku dah gila dah dengan dia,oh Alam Goku,i love you



:laugh:Ni ar novel tu,best x berat.Aku ni x suka baca novel remaja sangat(cket 2 aje),Aku suka novel dewasa tapi x suka yang "berat" sebab aku ni kecil lagi

-Budak kecik yang perasan besar-

Actually nama dia Alam jer,Goku tu aku tambah jer sebab rambut dia macam San Goku,novel tu yang kata lah.Tapi really lah,suma ciri2 laki idaman kau ada kt dia(nk jadi besar jap)

First aku memang minat gila tahap gaban ngan lelaki rambut pacak,nk jadi BF aku kena rambut pacak,kalau rabut aku boleh buat aku dah buat dah.Orang kata rambut pacak ni budak nakal tapi aku tetap suka laki yg rambut pacak..?
Second,aku suka mamat suka bergurau,nakal x nak ar serius sangat
So Sweet!!

Tapi kan,dalam cerita ni dia dah ada pasangan dah,so saya terpaksa ar lupakan Alam Goku aku tu,Ah,aku redha sebab dia bukannya wujud pun dalam dunia ni..kah.kah.kah

X pe ar x dapat Alam Goku pun,dapat orang lain pon jadilah!So skunk ni aku usha Goku je lah,San Goku Dragon Ball,sudi x u terima i..?Really aku dah gila.Sebelum aku mengundurkan diri,aku ada satu hadiah untuk u all but jangan rampas Goku i tau,haha



:kiss::kiss::wink::wink::look:





|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



-Miss Diyana Goku-













Tadaa,matched x...?



*actually,aku ni x tengok langsung citer Dragon Ball,dia hari ape and channel bape pon aku x tau,tapi yg aku tau aku suka rambut dier tapi rambut dia ni macam durian lah!Hehehe

Next n3,Soulmate..
Pasangan yg sesuai untuk korang
nk tau aper tunggu....
Jeng2(gimik sikit)

3 KOMENGG:

Unknown said...

bila dah suka??? best ke novel 2? hee ;)

Chan said...

Hoho..
lucu kamu orang ma...
Seronok..

Phantom said...

K.epal,best lah

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA