memang tidak patut T_T

harini aku rasa aku teruk sgt
harini 3 mac 2010 aku lupa bahawa hari ni birthday kawan baik aku
siyesli,rasa terkilan sgt sbb aku x inga birthday si dhiya ni aku x ingat tapi birthday budak tu aku ingat
mmg x patut
sdgkan birthday die senang je nk ingat
sedih sgt kot!
3 mac 1996
tapi aku syukur kot sbb aku tw gak yg arini birthday,
da lah satu hari x jumpa die
pastu nk wish jer,kawan kate dia da balik asrama
x kan lah aku nk gi asrama ko
gile ker,da ar time belajar

tapi rasa terkilan lg 
kalau ko pon rasa camtu kan
lainlah klu ko tu hati kering

tapi aku da pesan da kt kawan asrama suroh diorang wishkan
so,besok hanya bole wish

happy belated birthday jer
 
 
  gambar kenangan dulu
diyana wif dhiya
sila abaikan muka kami*



dua sahabat chentaliar

dulu aku rapat dgn die mase form 1,duduk sebelah2,gi toilet same,jalan same2,rehat kadang2 same..tapi sekarang da x rapat sgt..sedih sgt wei sbb skunk da x same kelas.die dok asrama.so da jrg da bersame..sedih do..nk rapat balik..naknaknak

huhu,td segan jer pki uniform kpo...tokdin aiman nk gelak2 plak..kejam

ini formspring aku,rajen follow
tanya je lah ape ko nk tanya dr segi ape2 jer
jawapan akan jawab sebaik mungkin
ayat skema

bye
wei,doakan aku dpt result bagos2 tw exam next week
lg2 sains,doakan aku dpt A k
aku on9 lps baca buku okey

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA