owh!curang sekali sekala itu best.

Heshhh,tajuk x boleh blah do..telah tertunjuk keburukan sebenar kitorang..bhahaha..sorry ayat over..cerita nya cenggini..haritu hari selasa ke isnin aritu,aku ngan budak ni,ikut pagar besar.so bila ikut pagar tu,terpaksa lah lalu kt celahan bas sekolah.so tetibe kitorang nmpk sorang budak ni..OMG!budak yg kitorang usha+gile2 ngan mamat tu masa form 1 dulu..ye ar zaman berhingus lap guna tangan dulu.skarang da maju lap guna tisu=D

so weols pon gedik2 lah..kehkehkeh..tapi setahu aku,kitorang je yg perasan die kot sbb masa tu die pki short pants,susah ar nk diterangkan.ko tau x gaya klu orang yg baru balik dr luar negara yg x sedar diri.ko tau kn macamana pakaian die kan.masalahnya budak ni result spm pon br nk amik bulan 3 ni..tapi pakaian da over semacam.tengok kan aku da kutuk die.

tapi siryes die mmg smart.lg2 rambut dier..tahun lepas kitorang usha dgn die pon sbb rambut dier,da ar pengerusi rumah biru.masa sukan aku ngan tqah sanggup sokong rumah biru wlupon weols rumah sukan lain..bhahaha..excelly,bkn kitorang jer yg gedik overdose ngan mamat tu,sume perempuan camtu gak tapi x sume ar.

kitorang jalan pandang2 dier jer,lg2 tqah tu..ye ar die ar mula2 ajak aku.

HER:dyana,curang jom
ME:Gilo ko?
HER:ala,x pe sekali sekala
ME:aah,jom ar

gedik?gedik?gedik kan kitorang..x pe sekali sekala bah.salahkan si tqah sbb ajak aku.pastu aku pon da smpi kt pagar kecik,aku nmpk tok din da ader.tqah ajak aku lagi.aku mals nk layan aku balek..x senonoh btol tqah tu..

besok nye tqah citer kt aku,lepas aku balik,die ulang alik kt tempat mamat tu smpi bapak die dtg..jelez aku! gedik jer aku do..

wei aku nk nangis,bukan sbb benda ni tapi sbb benda lain
soksoksok

notakata:kalau korang nk curang,curang jer..tapi bila da jadi bini or tunang or mak orang jgn curang tau..GF x per tau..

bhahaha..ko gaduh laki bini aku x nk tanggung,aku cuma cadangkan ajer=D
bye

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA