situasi

hi all.semalam seperti yg cikgu kecoh2kan 2 minggu lepas yg cikgu nk tukar tempat telah cikgu tunaikan semalam Oh Gosh!izlyn,nana da tukar tempat depan mimi.diorang happy.kami sengsara!grrr.semalam aku diam sbb aku demam and sbb dorang x de and aku x tw nk cakap ape2.sebelom tu boleh gelak2 lagi.Hhh,annoying!cikgu nk pandang selek2 lak kt aku ngan tqah.kenapa plak.siyes wei,aku x tahan ar wei dgn pandangan cikgu2.x semestinya pengawas kena jadi bisu 24 h.nk jadi skema 36h.derr!plizlah.mak aku pon kata,aku ni bukan dilahirkan untuk menjadi perempuan melayu terakhir okey!bila bising sikit,da semacam,tension ar hidup camtu.x kan ar aku nk jadi hipokrit!nk aku jadi cam talam.kalau talam keladi x per sedap.ni talam bermuka2.dapat dosa ade,seksakan zahir dan batin aku pon ada.aku malas nk pikir pasal changging2 place ni.oh ya tadi tibe2 budak depan aku tukar tempat lagi.tibe2 die tukar norman and ca'er duduk depan aku and Tqah.Deeii,what the cili sos ar wei.haha.norman?husshhh!annoy la ko!ingat kan lega x duduk beside rupa2 nya duduk behind depan lagi.nasib2.

hey2,aku tgh edit blog lagi and lagi.sbb aku nk edit sbb da salah buat column.da lebar semacam.so oleh sbb itu edit balik semula.pick new template.letak sparkle cursor,link hover,favicon,background.hey.besok koko free?faham x.bukan koko,koko tu.ni koko kokurikulum.yeah!esok x de.hari sabtu ni hari usahawan.ade rumah hantu,show adnan sempit.flying fox,paintball and dll.yeah.paintball aku nk ajak orang2 yg aku bengang main..haha.biar lebam2 badan die aku shoot.
bye.mau off.siapkan homework.karangan.grammar
bye
salam



0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA