examination week and happy birthday Ami =D

SasuSaku school uniforms Pictures, Images and Photos

pada tarikh 240510,maka bermulalah tarikh peperiksaan pertengahan tahun bg sekolah aku.setakat hari ni,dah habis menjawab 5 kertas teras.penilaian aku tentang kertas-kertas tu.huh

bahasa melayu
-paper 1-keliru gila.sumpah,nama nya aku ni melayu,tapi loser gila,  pemahaman.tu sebab lah aku tak faham bahasa kot
-paper 2
karangan mmg susah.yang senang nya,ringkasan je.novel lagi lah.karangan bahan ransangan,Ya Allah,aku tak tau apa yg aku buat
english
-paper 1
not bad lah
-paper 2
stress gila.merepek gila buat essei,grammar bersepah.sir aku baca tak mengaku aku anak murid dia agaknya
KH
Bolehlah.ada lah juga yg aku boleh jawab
Agama
huhu.redha dengan keBLANKan aku ketika menjawab
Math
-paper 1
senang lah jugak.dah ar dpt bwk kalkulator
-paper 2
Ya Allah,susah gila.cikgu,tak bolah buat lg susah ke?Grrr!
sn . geo . sejarah
tak jawab lagi
harap senang

korang tolong doakan aku jawab dengan cemerlang.ni pon online sbb tak tahan dah.stress oo.izlyn,dede dah approve aku.ni bukiti dia wei =Dso,aku tak yah belanja kau

klik lah kalau kau tak nampak
270510.my comel adik punya birthday.Ami,happy birthday.sudah 5 tahun da kamu.so,dah besar nati jadilah macam kakak kamu yang baik ini.Okey.

seperti yang aku kata.gambar mamat ni wajib
credit-myspace
sebelum add dia,add aku dulu untuk minta izin.HAHA

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA