mama.i love you

2 Pictures, Images and Photos

heyheyhey.aku sayang mama.aku sayang mama*tibetibe jer..opss!sorry..Hye all.Selamat Hari Ibu kepada wanita-wanita yg dah jadi ibu..Yg otw nk jadi ibu pon..Selamat OTW hari ibu okey..Selamat Hari ibu terutama kepada mama tercinta+terhebat Rohani Mohamed.Sebab-sebab nya adalah kerana
  • terima ksaih kerana melahirkan saya
  • terima kasih kerana menjaga saya dr kecil smpi menjadi comel besar sebegini
  • terima kasih kerana sanggup memasak makanan yg sedapsedap untuk saya
  • terima kasih sbb selalu faham apa kehendak saya
  • terima kasih sbb selalu buat saya happy
  • terima kasih kerana selalu mendengar masalah saya yang x pernah habis tu
  • terima kasih kerana beri kemudahan yg terbaik buat saya
  • terima kasih kerana tidak pernah mengeluh dengan kejahatankenakalan saya*sikitsikit jer nakal
  • terima kasih memelihara saya dgn penuh sbr smpilah sekarang ni umur saya 1 dekad 3 tahun 7 bulan dan 11 hari
  • terima kasih kerana ajar saya klu saya x faham subjek mathematic
  • terima kasih kerana berkahwin dgn abah dan mewujudkan saya di dalam dunia ini
  • terima kasih kerana sggup menjaga saya dari dalam perut smpi lah sekarang ni saya dah 10 dekad 3 tahun 7 bulan 11 har
terima kasih
kalau nk senarai x tau ar panjang mane lg..
apepon..Mama mmg mama yg terbaekk..peice with mama..
i love you<3

harini sambut hari ibu,mama mmbawa kami ke alamanda*itu yg tedekat x kan kt giant lak..tapi mama yg belanja kitorang makan..Ngeee..
p/s:harini abah balik kursus so kena tidur bilik sendiri dah..bearbear malam ni teman aku tidur tw.

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA