OTW to crazy KOT

hye semua.4 hari tak buka blog.x online.rasa ape.x rasa apeape kot.ya lah.PPT minggu depan.tension wei..Perasaan takut aku jangan kata lah,melebihi perasaan berani untuk menjawab periksa.takut sangat.stop cerita pasal periksa.sekarang.satu je aku nak.aku nak diri aku dekat bandung sekarang.nak release tension.tyqa pon nk ikot.huh.tak rela duduk sini sbb dah tension.lepas dah habis exam,aku balik malaysia balik.sekarang aku nk diri aku kt bandung atau jakarta je.sape2 boleh hilangkan kitorang.ilyn,nk ikot jom lah kita jumpa IMAN.HAHA.cepat hilangkan kitorang.tension.meh2 aku nk cerita.minggu ni,tak de masalah.hari isnin haritu hari guru yg amat lah bosan smpi tak tahu macam mana nak cakap tahap bosannya itu.memang boring.balik tu.aku.effa.ilyn and tyqa lepak SKTS sekolah rendah kitorang.sempat lah jugak tgk betapa meriah nya MEREKA menyambut hari guru.jealous.selasa.rabu.khamis.jumaat ,macam biasa.
sentiasa GELAKGELAK bila malam serious membaca buku tapi satu pun tak masuk T__T.huh!aku dah meroyan.jom ar tgk gambar2 ni klu nk tau kisah hidup aku minggu ni.HEHE

riak menunjukkan awal ashaari jejaka handsome plg sesuai.what lu!
blah lah.nape awal?kenapa tak AKHIR   IWAN jer..Awal pon Awal lah
ADE SURYA AKBAR.crush terbaru kot.dia cute.
umur 17.aku 14.tapi kan birthday dia sama ngan EFFA
22/9*jealous gile (nape x sama ngan aku 28/9)
die cute <3
i heart you lah DEDE
bile kitank DECLARE.
haha
sekarang ni pukul 7.pagi camtu aku dah bangun sbb nk tgk cerita ni pukul 8.ulangan lah sbb pukul 6.30 tu kan sekolah lagi.so,ada hikmahnya.sebab cerita ni membuatkan aku bangun awal.tak kena marah dgn ayah aku.sbb anak dara bngun lambat.hye 7 am =D.

p/s:doakan aku berjaya jawab exam tau dgn cemerlang.Bye.takut sgt ^_-^


1 KOMENGG:

sugar2 kapas strawberry said...

cayela dpt buat tag ni!
hihi

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA