tak tahu antara dua

credit-google
thank kepada pak cik google sbb aku asyik ambik gambar dia je

pfttt!tajuk nak gempak je.aku bukan dikehendaki memilih antara 2 mamat ni.kalau boleh,mesti lah aku pilih Dede. tak yah suruh pon.ok .begini .bulan 7 ni ada kem kepimpinan,so aku tak tau nak pergi ke tak nak .
aku benci kem oo .kalau budak petang je tak pe . ni budak-budak pagi lagi .dah ar aku tak suka orang .lagi-lagi bila ada pembahagian kumpulan . aku tengok kawan2 aku semua semangat nk pergi smpi suruh cikgu bagi pergi semua .aku pula siap kata ,perlu ke ada kem ni ? aku nak pergi sebab nak sijil je .tu je and sebab kawan-kawan aku pergi .sure lah,hati aku tak de kt sana nanti.aku dah tulis nama .mak aku cakap,mama tak nak nanti balik demam maca haritu .nampak sgt macam mak aku pun tak nak sgt aku pergi .
tapi tak tau lah .mak aku sebenarnya tak kisah sia ikot je akusebab mak aku tak nak aku demam teruk macam haritu kot .lagi-lagi kan sekarang H1N1.
tak tau nk pergi ke tak .macam nak pergi tapi aku tak suka .aku nak pergi sebab nak kumpul sijil je .nak pergi kem ni kena bayar RM 65so aku tak tau nak pergi ke tak ?
tolong aku buat keputusan
pergi ke tak pergi

1 KOMENGG:

nabilah_2908 said...

if pergi setakat nk dptkn sijil tp tak seronok..xbest juga betul tak..?

suka dgn lagu kt blog ni..eenie meenie..tk ramai yg tau tntg lagu ni..huhu. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SPONGEBOB & PARTRICK

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA