Saya budak sekolah .Bye


Hye ! Homework makin nak dekat dgn periksa makin bertimbun.Alasan cikgu supaya kitorang tak lupakan cikgu bila cuti.Cikgu ku sayang,cuti 2 hari tak sempat pon nak lupakan cikgu.Nasib baik ar yang banyak homework boleh dikirakan favourite subject.Kalau dia bagi homework peta-peta ,banjaran and so on.Memang ar benda tu benda last sekali aku buat.campur tolak darab bahagi dengan folio dapatlah +_X%^.Perghh,memang aku albert Einstein pon reka formula baru ! \Ngee|

Sekarang dah nak bulan 5,perghh perghh masa sekarang ! Tiap-tiap hari buat benda sama,sedar-sedar dah sebulan.Kadang-kadang tak sedar pon dah 5 bulan 2011.Well,masa sekarang tiba-tiba baru sedar masa itu emas.Haha,jam-jam tu.

Aku paling tak tahan kalau aku kat sekolah,senior yang dah habis sekolah menempel kat sekolah.Dulu time sekolah kau ponteng,sekarang dah habis sekolah kau muncul.Oh mungkin baru sedar kesilapan lama dan ingin menebusnya kembali.HAHA.Ini series,tak boleh gelak.Betullah orang cakap,kita tak menghargai sesuatu apabila di depan mata,bila hilang baru kita tercari-cari.Tapi betul,banyak je masa sekolah nak kerja bila kerja nak sekolah balik.So teman-teman yang dihormati,nilai dan pengajaran yang kita belajar harini ialah Hargailah sesuatu ! Sekian terima kasih.

Kahkah,sekali aku baca daah macam ucapan nak berucap depan PM dah ni.Tak tahan wei ayat aku.Boleh jadi cikgu Bahasa Melayu yang berdedikasi kepada anak bangsa.Again ayat.Gila hebat perbendaharaan kata aku malam ni.Bye !

p/s:Entri ni banyak betul moral.tiba-tiba aku buat entri berfaedah selama ni tak pernah pon berfaedah entri aku.Merepek duapuluhempatjam7minggu adalah.

p/s/s:entri ni ditaip pada malam jumaat haritu.

3 KOMENGG:

Anisa Hang Tuah said...

rindu zaman sekolah

Far8 budak baik said...

hahaha aku terasa beb..
dulu sedap je ponteng sekolahh..
time dah kluar cari sekolahh lakk..
rindu kot

ILA HonEyBuNNy said...

baiklah cikgu..

akan ku hargai sesuatu untuk ahrine..;-)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA