2013 ---> 2014

Hai semua ! Harini dah 31 dan aku punya berpegang pada janji masih teruk dari janji melayu .Hahahaha azam tahun baru adalah untuk tidak berjanji apa apa so tak ada ah kena tunaikan hahaha memang pesen manusia lari dari masalah .

weh aku nak pergi kerja dah ni pukul 3 emo ah harini kerja 7 jam hmm hmm susah gila nak mencari rezeki ni rupanya selama ni order je macam boss dari mama abah *insaf*.Hmmm hai sambung balik pada 1 january weh so ni sambung semalam punya entri .

I januari 2014 ,damn aku dah emo gila .Yer internet rumah ni menguji kesabaran gila woi streamyx kau dah boleh betul2 kot . Ke harga nak naik jugak tu sebab buat perangai serupa apa .Wah emo .Yer weh wifi mamak lagi laju tolonglah ni nak pindah rumah sebelah mamak ni . 2013 sudah pergi meninggalkanku pergi tak kembali Ya Allah sedihnya . Lol .Entahlah like seriously sepanjang aku hidup ni aku rasa tahun lepaslah tahun paling mencabar sepanjang 17 tahun lepas yang aku hidup .Tahun paling stress,emo dan sepupu sepapat yang sinonim dengannya .Like seriously ,spm year so what you expect lah kan . SPM sangat stress tolonglah tak nak lalui dah tolonglah dan semoga Nur Diyana Mohd Asri berjaya mendapat 9A Aminnnnnnnn.

Banyak perkara yang aku lalui tahun lepas yang buat aku makin matang nak hadapi kehidupan yang penuh pancaroba ni .Cehhhhhhhh .Sungguh,too many things happened . Good things,bad things sampai dah penat dah nak nangis nak emo .Benda yang terbaik buat derk je tolonglah jangan kisah buat sakit kepala je .

Next entry aku janji betul punya janji ni aku cerita pasal 5biruni . Classmate tercinta tersayang (terbaik jugak kot) . Dan sekarang dah 1 jan dan secara teknikalnya dah 18 tahun .Ya Allah ya tuhanku !! Dah 18 semua tanggungjawab di bahu sendiri .Sedihnya serious aku sangat takut dengan tanggungjawab .Nak hadapi dunia luar lagi gentle takut .


Lepas letak gambar terus idea hilang dah ah aku rasa blog ni kena aku sorang je baca kbye

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA