Rojak entry


Entri kali ni memang agak memeningkan sebab ada 3 benda.First at all,aku tak ucap lagi Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 52,Malaysia,ily!Jangan sayang balak kita je,sayang negara gak k.tEma kali ni 1 Malaysia maksudnya Pencapaian Didahulukan,Rakyat Didahulukan
:minimo_13:Merdeka,Merdeka,Merdeka

Aku pon x tau ni lagu merdeka ke x..?
Sebab aku x tau nk cari macammana






1. Adakah anda suka award atas nih?
-Suka
2.Catatkan reason berdasarkan soalan (1).
-Sebab saya suka lah
3.Adakah anda sentiasa menerima award & tag?
-Jarang
4.Adakah anda seorang yang agresif?
-Teramat agresif
5.Adakah anda menyayangi seseorang tetapi dia tidak tahu?
-of course
6.Adakah anda suka akan fashion?
-Suka sangat
7.Adakah anda suka orang tiru blog anda?
-Tak suka

Dari Abby:pandacloud_31:


Apa perasaan anda sekarang?
Happy,sebab negara kita aman damai.Amin

Saya nak makan?
Cheese Tart:pandacloud_26:

Impian saya?

-8 A PMR:pandacloud_35:
-11 A SPM:pandacloud_08:
-Dapat ambik course Pure Science atau P.Akaun form 4 nti
-Berjaya dalam hidup:pandacloud_01:
-Jadi Doktor pakar kanak2 or akauntan
-Berjaya menulis beberapa novel
-Ada rumah sendiri:pandacloud_33:
-Hubungan kekeluargaan,kawan x akan putus
-X nak lukakan hati mama & abah lagi
-Menjadi blogspot yg popular
-Banyak lagi

Haiwan yang saya tak suka?
Yang menakutkan,menggelikan

Saya harapkan?
Semua impian saya menjadi kenyataan

Jika boleh putarkan masa?
Darjah 6,happy bersama budak 6 USM,Miss u all lah!! dan dapat repeat UPSR balik

Saya pada 10 tahun yang akan datang?
Menjadi seorang yang berjaya

Handphone saya adalah sebuah?
Samsung:pandacloud_10:

Saya pernah bercinta sebanyak?
Tak pernah:pandacloud_01:

Saya suka pada?
Orang yang suka saya sahaja:pandacloud_26:

Kawan saya?
Ramai gile:pandacloud_02:

Pernah dikhianati?
x kot:pandacloud_18:

Apa yang hendak anda lakukan terhadap dia?
Ntah lah:pandacloud_18:

Senaraikan 8 orang ntuk ditag?
Sape 8 orang yang cepat:pandacloud_19:

dari nabilah:pandacloud_34:
Thanx2

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA