Selamat Hari Raya(=


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Dan Batin
Kepada rakan-rakan blogging ku
Kalau saya ada membuat salah dan silap semasa saya memblogging ini

If u all maafkan saya cukup terharu
amat terharu
sangatterharuu
:minimo_43:

Nobody perfect in thiz world right..?
Macam saya jugak
Kalau n3-n3 saya dan tulisan ada yang menyinggung perasaan anda
Harap dimaafkan

Semoga anda semua sihat-sihat sahaja raya ini
Happy bersama keluarga yang tercinta
Ta Balik kampung
Tape,tape
Saya pun tabalik sebab mama baru lepas operat
e
Di mana jua anda berada,sambutlah raya dengan sebaik mungkin
Jangan lupa diri pulak
MakAn segelojoh mungkin
:minimo_11:
No..!!No,jangan

But saper yang aMik PMR and SPM tu
Jangan lupa diri k
Study,study
Lepas raya periksa

Yang periksa Akhir Tahun tape
Kita enjoy,tayah study
hehehe
:minimo_32:

But lepas dapat result jangan meraung pulak ye u all
jangan salahkan saya
Kalau dapat bagos,britau saya
cepat2

:minimo_41:

Tahun ni banyak pulak dapat kad raya
Terasa pulak yang saya ni budak baik
kah,kah..Perasan
But rakan-rakan blogging ku pon saya nak bagi kad raya gak
Harap-harap sudi lah menempelkannya di blog anda
Thanx



Ambil ini,kad raya yg tahape2 ini
Sape nak ambil,boleh
Curi,boleh
Ciplak,boleh juga
Copy,paste lagi boleh

First time ni oooo
batak kejap
sesape yg nak amik,amik
dengan syarat letak link blog aku skali
HeHeHe
gurau jerk

:minimo_12:
mata terbelalak,terbeliak lps dpt kad raya
Aku bertukar Saya sbb hari raya ni
Haha,takesah?
Good

sayasudagilesamalaguKHATIMAHCINTA
sukasukasangatsangatlagu itu
i am crazying wif khatimah cinta




:minimo_11:=Besok kita suda mula boleh makan di siang hari
=Bilanak puasa lagi
=puasa sunat sama ganti aje lah

BTW,Selamat hari raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan batin
Tahun ni ta balek kampung
duit raya ade ke tade

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA