adik anti kakak kandung..?


sape x nak baca x pe..ini pasal family aku.aku ada 3 orang adik beradik.2 lelaki dan 1 perempuan.perempuan tu aku lahbangga cket jadi 1 perempuan..korang tau ar kalu ada adik ni kan

kadang2 buat kita geram
camtu jugak ar ngan aku
berasap jer but sabar2

kitorang slalu bergadoh yer.sebab diorang ni anti aku..diorang anti aku sbb aku suka kacau diorang.ye ar.aku x de kawan..lagipon aku suka menyakat.adik ANTI kakak kandung2..memang ar..bila diorang anti aku,aku geram sebab aku x de kawan



ini adik aku
ammar&ammar
salah,amar & ami

diorang ni putih
x macam aku


kitorang selalu bergadoh
kalau bergadoh.sah2 lah si ami tu back-up ammar
aku sape nk backup
x de sape

kitorang slalu kena marah

mama selalu kata,mama rasa mama macam ada anak 30 orang.korang tau x
abah kata,adik ada dua orang jer,jagalah cket.asik bergadoh jer

tapi skunk aku dah biasa untok mengalah wlupon x iklas
sbb

ammar;
-tempat untk aku lawan resling
-tarik rambut tapi dia untung,die x de rambut sgt
-tempat untok bertolak2 wat kerja
-tempay untok suroh pergi beli ice blended,soya sbb aku pemalas

Syahmi(ami);
-tiap2 mlm teman kau iron baju sekolah aku,dia tolong spray jer
-kawan aku berjaga malam,4 tahun tapi tidor lambat.mak aku x tau ni
-slalu buli dia klu dia tinggal ngan aku masa parents kerja,dia nak makan aku x kasi
kejam..?memang pon.bukan kejam tapi malas
-suroh beli jajan gak
aku seorang kakak yg x mementingkan keselamatan adiknya tapi lebih mementingkan perutnya
-kawan untok aku amik gambar
-dia ti banyak ikot genetik aku
suka melantak western food
-suka amik uPin,ipin dia
-suka suroh dia belanja aiskrim motor

banyak lagi sebenarnya but malas nk tulis

well..aku mmg ar..
but papepon

aku x kesah sbb aku tau

kalau diorang x de dalam hidop aku
aku akn keboringan yg teramat

wlupon perangai nye camtu

aku x sabar nk tunggu diorang besar

mesti handsome

kalau aku 21,amar,16 & ami,12

yuu..cane lah muka kitorang

APA2 PON JEz nak cakap
(walaupon akak tau korang x kan baca sbb korang kan buta it)


AKAK SAYANG SGT KT KORANG

KLU X DE KORANG,AKAK NK RESLING NGAN SAPE

SAPE NK TEMAN AKAK GOSOK BAJU

maybe cam boring kan

sains susah giler..







0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA