tingakatan 1 suda pening..tahun2 akan datang apa pulak..?ish2

musim peperiksaan akan berlaku
minggu depan ooo

apa nak jadi ni
da ready ke lom

ready ke benda ni
science baru baca sampai bab 2
geo baca sampai bab 6

ready ke tu
but2 ok la tu drpada PPT

orang lain dok sibok nk periksa
aku plak sebok "MEMERIKSA" myspace,blog,gosip
ada bagos
ikot ar tip aku ni untok kena marah ngan mak ko

tu la masa tu
resUlt punYa "baIk" punya
BM pon "B"
Lu ini olang ape oo
dyana

maybe orang kata aku gabra kot
wtever lah
ramai kawan 2 aku cakap

study biar lepak
result biar gempak


ya itu kalau korang guna ayat ni
korang akan belajar dengan tak gabra
dan InsyaAllah dapat result D'boom!!

but kalau korang

lepak masa study


sah2 lah jangan harap ar result nak gempak
kena sepak adalah

daripada d'boom teros d'babom

so blajar biar lepak
bukan ko lepak masa study okey

masalahnya aku baca geo sampai bab 6
dah macam benda dah nak hafal2 peta tu
kepala aku dah pening dah

banjaran kelinkang aku terbaca bancaran kelangkang
nasib baik masa tu aku x terkangkang

muka masa tu dah macam tikus jatuh gaung jer
sian ko tikus

but belajar je lah
sbb dah memang masa aku utk blajar

"inilah jalan yang aku pilih"
kah2 jalan kebendanya

i believe i can fly....

...with aeroplane


*aku rasa aku boleh terbang dengan menggunakan aeroplane
jet,roket dan sama waktu dengannya
kerana aku bukan burung dan tak de sayap

ganjaran/habuan

bunyi drum cket

d,boom,dboom,d,babOm

1 A -->1 biji strawberri coklat
2 A-->2 biji strawberri coklat
3 A-->1 cocok stawberi coklat kat gerai tesco
4 A-->Aiskrim stawberri
5 A-->beg duit gambar strawberri beli kt pasar cameron
6 A-->Ala hantaran kahwin Ct..
...zAbedah..aDa kenal
7 A-->1 ekar ladang strawberri
8 A-->ladang stawberri cameron highland

stawberri Vanila

pergh,kalau aku ada lah ladang strawberri tu
aku akan buat produk kecantikan daripada strawberri

aku blender strawberri tu
pastu tepek kat muka korang
pastu tidor

bila bangun muka korang akan cantik..merah2 lagi

digigit

...SEMUT....

nti tiap2 hari korang datang
aku bagi buah stawberri free
boleh petik lagi

tapi abis ar budget korang
tiap2 hari kena daki..
CAMERON

dah2 lah tu berkhayal
but korang percaya ke aku akan dapat ganjaran tu
kalau ayah aku nk bagi pon
aku tak nak
apalah jaga starwberri

lebih baik aku tanam cempedak
pisang emas ker

blueberry ker..?

okey wtever

korang doakan aku yer
supaya boleh jawab periksa dengan senang hati
dan akan berjaya dapat result yg
d.boom

amin
amin
amin

doakan aku gak dapat masuk sains 1 tahun depan
okey










3 KOMENGG:

Orkid Edyliyne said...

all the best ok...
jangan banyak main...
takut nanti menyesal bila dah habis sekolah...

but, you must enjoy your school time...
coz the shool time is the great time ever...

percayalah...
sebab bila dah masuk U ni kan, sis rasa nak balik semula waktu sekolah dulu...
eventhough sis memang tak gemar nak pakai uniform segala...

ok...
apa2 pun, good luck...
=)

Phantom said...

k..thanx kak

Unknown said...

nak stoberi cicah coklattt ;)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA