hidupku hanya pada mama,mama & mama


akhirnya berjaya jugak aku siapkan folio geo*actually lom siap agi..x pe ar asalkan da separuh siap.yg len senang x pe.x macam hasil kajian yg lagi susah dr assignment U..pepandai jer aku..ye ke lagi susah..?actually my mother yg siapkan hasil kajian tu sbb aku pening da nk buat..aku tak tau ar klu aku masok U nti(hope dpt masok)..of koz harapkan mama jer..yer..aku rasa tahun depan nk blajar berdikari lah supaya sume boleh buat sendiri..folio sendiri,& aku nk apply asrama..ya aku ingin belajar berdikari kerana aku rasa sudah masanya aku untuk berdikari.aku harap niat murni aku ini mendapat sokongan tegar drpd mama & abah(ceh,ayat x leh blah.sbenarnay parent kau yg suroh)



1 KOMENGG:

Siti Fatimah Nabihah said...

hehe... windu sama mama ct..
erm.. besa la~ nnti masuk u pon mcm tu gak
suma mama juga.. tp akan cepat windu kat mama la~ huhu

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA