ta sedar diri langsung

Harini da dapat buku teks form 2..Really,aku ta selak aper2..tapi memandangkan nk tujuk pandai aku selak la Novelnya..page 1.tutup.amik novel baca.lagi best..1000x nikmatnya..

masa nk dapat buku tu(depan bilik bos)
aku,kawan

wei,kita nk form 2 ea..aku x nak
aah,aku pon same
tu ar..aku nak form 1,
klu camtu ko x tua ar1
aah lah..camne nak "kawen" ngan stich
aah lah..klu camtu aku nak form 5
baek uni tros
x yah ar kawen tros

pastu citer kitorang berkisar ttg umur kitorang ni klu dulu2 da ade bape ank
mula ar kuar nenek aku,nenek ko

pastu bile amik buku.nak yg cantekk jer aku
bak kata aku ngan kawan
x de semangat nk blajar buku burokk

last2 kena letak buku gak kt depan kelas
tgh lepak2 kt kelas,x sedar dah rehat tetibaa dengar orang pggil nama 

diyanaaaaaaaa!!
aku cari mana suara tu rupa2 nya kawan aku ada kt tepi tingkap menunggu aku
tu ar x pasal2 kena Nenek

masa rehat  

tulisan pekat=cik lilo
tulisan kena garis=kawan

wei,tahun depan form2
aah,pastu form3,PMR
aah..abis
tu ar
masa solat asar


aku,effa

Effa,klu kita suka kt seseorang tu,kita amik barang dier pastu kita bawak jumpa bomoh,pastu die suka kita.adeke cinta itu akan kekal(tanya smbil teringatkan stich)
x kekal la yana sbb itu guna bomoh

yer..x kekal.bak ayat syurga cinta
masa atuk si shu tu ckp,lupe ar.nti aku tgk balik   


masa balek

soalan tu jugak kau tanya kt BFF aku

aku,kawan

wei,kita tahun depan form 2 ea

masa tu,mamat2 form tu sume pandang aku..da ar masa tu berhimpit nak balek
ye ar,klu aku ckp kan mengalahkan pki mikrofon volume penoh

dyana,sume pandang ko..cover ar cket


so aku x de pluang nk ckp ngan diorang  
   
ya.topik petang tu pasal x nak form 2.nk muda jer

mmg x sedar diri,form 2 x nak..nk cepat besar je 
but aku rasa,banyak orang kata zaman sekolah paling best
mmg pon 




 aku akan cuba jadi sesabar Tiz Zaqyah a.k.a Nur Amina dalam citer Nur Kasih untuk setia menanti Nur kAsih endingnye aper!

 


 

  

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA