......x de title....

blog burok!so.aku nk renovate blog sempena kemenangan Negeri Sembilan semalam.actually,x yah ar.menyesakkan kepala otak aku je main kod HTML tu,


OMG.Negeri Sembilan menang...aku da agak dah..

ini merupakan peberet choise aku lah ni




ya.Mohd Shukor Adan
yg mana satu die
hehe..pilih sdiri

-pemain terbaek wok-
 sesiapa yg rasa nk cucuk jarum

da x bole dah kot
 cantekk perempuan tu



Ok.ini Aidil Zafuan yer
diulang lagi sekali

Aidil Zafuan



so sweet
nti aku cari gambar anak die

& the last is


Zaquan Adha with his kembar


 kenapa dia handsome..?

klu sape2 nk date.ini je tinggal sorang

-
-
-
-
-
-
-
-

-
-

-
-
yer.bolehlah berbiras ngan Rita Rudaini


aYU raudhah wif Zaquan Adha
actually aku suka kalau diorang couple

baru best
aku setuju sgt

ye aku k promote ni
add la aku kt myspace



1 KOMENGG:

Ainee Cumi said...

comel je ayu raudhah dengan zaquan

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA