entri jiwang boleh (=




saja letak gambar2 hero yg aku minat
 aku rasa tiga menjak ni minat gile ngan korea,jepon & sewaktu dengaannya
kim bum
jiro wang
lee min ho



JIwang2 & Jiwang


 


-i l y-


apa itu jiwang
pada aku.ntahlah yg boleh 
actually aku pon tatau
kpada aku lagu permaisuri tu jiwang


Semua tentang kita

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Chorus:
Ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita




   
bukak volume penoh,sesapa yg baru lepas putos tu
dalami ar lirik ni,nyanyi


aku pernah tanya kawan kt myspace
kenapa kita selalu jatuh cinta ngan salah orang
-bukan salah orang tapi belom jumpa yg btol2 pnyer
-sbb kita x tau die yg sebenarnya


jangan fikir kita kecewa seorang diri
mungkin dibelakang kita,ada rakan2 yg mahu 
berkongsi meredakan kekecewaan itu



2 KOMENGG:

Unknown said...

tetap suka lee min ho ;)

Phantom said...

cik Epal

bolehla kita bermadu ea

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA