Jangan jadi bodoh sebab lelaki. wahai perempuan

adoi mak..penat badan aku masak untuk raya besok ni.sakit,lenguh badan aku2..sampai je dr kampung(orang sume baru nk sampai kampung,aku baru je sampai dr kampung) tros tolong mama kt dapur(anak mithali lah katakan).


dah2..bukan tu yg eden nk citerkan..baca tajuk tu besau2



 gambar hanya untuk hiasan sbb rindu budak ni
bile nk sekolah ni

*sorry klu n3 ni ayat die kasar ea
sorry sgt2

huk2..arini aku asik merojakkan en3 aku jer

k..serius!!
kenapa perempaun sekarang bila frust bercinta cket,bergaduh ngan balak
mesti amik keputusan nekad..
aku bukan nk mengutuk perempaun sbb aku pon perempuan

tapi tengok arh
tajuk paper

Wanita cuba membunuh diri selepas bergaduh dengan teman lelaki

mulalah menyusahkan kerja bomba untuk bawak krem semata2 nk turunkan ko ke bawah
tapi stau aku.x de ar plak orang nk cuba bunuh diri panjat KLCC
tingkat 88 cuba ko panjat pastu terjun
kalah superman ooo
salah..kalah catwomen

ya..mmg sakit putus cinta lagi2 bila kita sayang gile kt lelaki tu
dia buat curang kt kiter
mmg...perit gile nk laluinya.

tapi kita jez fikir
dgn bunuh diri
ko terpekik2 kt atas bangunan
dak lelaki tu da kisah
ade die ulit makwe baru die ade lah

mmg bila putus cinta perempuan akan jd cam org x btol
(klu prmpuan ni bkn playgirl dll lah)
mmg lah dalam fikiran jez nk buat keputusan nekad jer

kita nangis tapi Ex kita ade ke Nangis,frust tertonggeng cam kita lepas clash
ade ker..?
lain lah klu kes hubungan tidak direstui

l.e.l.a.k.i
mana da yg x EGO
klu x Ego bukan lelaki

sbaik2nya klu dpt BF yg ego die tinggi mencanak
sbgi perempuan beralahlah
brapa ramai yg putus cinta,tunang,bercerai smata2 sbb EGO masing2
ramai..
klu kita sygkan perhubungan tu sebaik2nya beralahlah

lps dah putus cinta sbb EGO baru ade yg menyesal
kadang2..ada tu lelaki/perempuan da gila talak sgt lps clash
merayu2 mintak couple balik

jgn lah satu hubungan  hancus sbb E.G,.O

itu pertama..kedua.bodoh sbb lelaki

serahkan maruah senang2 kt lelaki
jez pk klu buat mengandung camner..?
satu je ko pk
sblom buat
klu ko buat tu mengandong camner
apa ko ingat skli buat x bleh mengandung ker

klu ko x mengandong selamat kt dunia,kt kahirat x tau
klu ko mgandung.lelaki tu nk tanggungjawab ker
lg2 budak2 yg still belajar ni

klu tanggunjawab senang,kawen ajer
klu dia x bertanggungjawab camne
jgn percaya sgt..masa couple bagai nk rak
bile suruh bertanggungjawab kecut macam x sunat lagi

masa tu..sapa yg susah
P.E.R,E.M.P.U.A.N
buat same2..yg mengandung perempuan
lelaki buat, perut dia buncit ker boyot ker
dia suci lagi ke x
org susah nk tau
kita perempuan

sumenya perempuan yg tanggung
laki senang2 nk cari perempuan lain
kita ni perempuan
camner..?
sape nak

so..couple kena kuat iman
jgn date
nk date bawak bapak

ade berani..?

Selamat hAri RAya Aidil Adha
besok aku balik kampung smpi Ahad
ni ucapan malam raya
lepas balik nti aku ucap lg
besok bgn pagi
tolong sembelihkan lembu
tolong bapak2 mapah daging
.jgn tau mencekik daging jer


6 KOMENGG:

faiq said...

dh xyh pening2 pikir pasl cinta...esk mkn lmbu bnyk2

NAJ HEBAT said...

agak la.. aku date bawak bapak weyh!!
haha

ahmad said...

pk nak buat add math lah...hehehe

cik lilo said...

faiq=cinta ea ni..?

cik lilo said...

Naj hebat=bawak bapak..terrer!

cik lilo said...

AHmad=add math pon aku x dajar lagi

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA