Nur Kasih ape cerite..?

Aku teramat yakin yang 50 % yang baca entri ni mesti tengok citer Nur Kasih yang sedang hangat do TV3 sekarang..Huhu..kol 9 hari jumaat..sume dah tercongok depan TV bawak tisu gulung skali

huk2..aku pon camtu tu
tapi skunk ni aku kadang2 on9 tgk dr jauh jer
on PC smbil bukak TV
satu pembaziran
tulah Bil aku bukan main Murahhhh lagi

aku rasa citer ni best..mmg best
naseb bek ar dah nk abis minggu depan
klu x aku x tau apa die meleret lagi
yeah!!sama2 kita nantikan apa ending nya cerita tragis ini

            pada aku citer ni dah ala hindustan lah..sume beralah
       pada mereka cinta pertama itulah cinta yang paling agung
walaupon dah kawen

sumer nya rasa bersalah & sume rasa nk mengalah
Adam tu masa nk pergi Mumbai tu kan salah faham ngan Nur
so dia rasa Aidil lebih layak dr die konon2 nk mgalah tu
pentingkan kabahagiaan orang lain drpada diri sendiri wlupon
hati die hancurr

Si Aliya ni pulak suroh Nur kawen sbb Nur tu Cinta pertama AIdil

citer ni sume nk beralah,sume rasa bersalah


 

                                                    kesian kan..katrina dah mati
                                                 adam pulak nak kena bom(=
                                                            huk2..ape citer


                                                           shycho gile dia dalam citer ni
                                     huk2..dia ni minat Aidil aku x tau ar tahap aper


                                                    aku rasa ending dier..

Nur x nak kawen sbb cinta dia untuk Adam
sume paksa Nur kahwin ngan Aidil..Last2 dia terima
Time nk kahwin tu Adam balek<__>
so x jadi kawen

so si Sarah tu lah yang merana
klu btol Uncle Khabir bolehlah call saya jadi penulis skrip

3 KOMENGG:

Unknown said...

suka tengok cerita nur kasih ;)

Phantom said...

cik EPAL=Same la kiter..

Shahrul Tanaka said...

gua dah habis dload citer tu..kah3 =P

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA