adakah ini semua berlaku sebab tabiatku yg amat......

korang rasa umur aku bape ea..teka-teka cepat....sape btol dpt raya rumah aku(=




muka aku nampak cam tua ker..? aku bakal spm..?bagos gak..Klu kita ada magic tros form 5.

huk2.. da ar malas nk story pasal umur lagi..yeah tengoklah bil elektrik rumahku yg naik mencanak pada bulan ni..semua orang cakap salah aku sbb internet jer..sorry lah yer..mmg amatlah banyak perbezaan antara bulan september dan oktober.

mari kita lihat,bayaran terdahulu RM82.70.Bayaran sekarang RM 120.75

K..Mari lah belajar kira2 hari ini

RM 120.75-RM 82.70=RM 38.05

Huishh,amatlah bayak perbezaan ea..

balik jer dr hang out ngan kawan aku..ayah aku dah panggil dah aku..dia suroh bagi RM 20 sempena penaikan Bil Elektrik tu..Nasib baik ar aku beli beg aritu masa hang out so x de baki..aku kasi RM 5 jer sbb x de duit..

aku kena marah jerp sbb tiap2 pagi aku on internet..ni dah abis sekolah lagilah pagi,malam aku on..
dah2..aku kena bergelap lah nampaknya..(=nti raya haji sesape nk dtg rumah aku,klu bergelap tu bagi jer salam.bukan aku x de rumah.aku sedang melakukan pengawalan elektrik.teringin plak nak cari BF anak TNB,senang cket aku..huk2..so skunk ni aku on pagi jer..tgk ar..klu bulan depan bil murah..aku buat balik tabiat aku tu..aku rasa nk masuk Nuff ar..senang cket..tapi sape ar nk klik aku punya Nuff..sok2

sape2 yg suka membazir kan duit ibu bapa anda tu dengan membayar kepada TNB
baiklah anda kawal2 cket penggunaan internet itu

8 KOMENGG:

NAZ said...

haha apa lagi curi elektrik jiran sebelah

^.^ N ^.^ said...

hahaha...nana bkn la tua sgt...
tp ye la kdng2 2 orng tgk muka @ bdn @ ketinggian kita sbb tu orng akn slh fhm...
naik yg blh dkira mndadak la jg bil tu....
nmpknya nana kene jmtkn elektik skt...
hihihihi....

Unknown said...

tak tahu la umur berapa..budak sekolah lagi kott ;)

Phantom said...

naz=x sanggop wat dosa(=

Phantom said...

Miyabi=Btol2

saya x de ar tua sgt

yeah.jimatkan elektrik

Phantom said...

Cik epal=yer..skolah lagi

Unknown said...

haa..tak de la tua ;)

Phantom said...

Cik epal=huk2 tu lah

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA