gamba kawen=D.haha

tadi aku gi majles kawen anak kawan mak aku.sebenarnya aku ni bukannya suka sgt pgi rumah orang kawen sbb
-aku kena berbaju kurung,x kan ar nk pki jeans lg..menggosoknya ambil masa,pakai kejap jer
-kena jumpa orang (aku benci btol jumpa orang)
-rimas,panas
-aku msti ditegur kawan2 mak aku
eh ni ke anak ko,da besar dah..sambil pegang bahu aku
(camni ar cara ayat die)
dan mengpa aku bersetuju mengikut adalah kerana mak aku kata lepasni nak pergi rumah mak cik aku terus
dan tengoklah gambar2 yg x brape nk ok ni


                                                                   sorry aku x rotate
sila sengetkan klu nk tgk,klu x nak x per


yeah..ini time lepas aku da siap aku tros aik gambar
tanpa mempedulikan family aku yg lain
kejam bukan..?


aku pon x tau nape klu aku nk snap gambar
msti pose peace x terlepas
tgk jari aku dah lah senget haha
sume kwn aku takut tgk jari aku

korang pon takut jugak..?
ngeee!!




yeah siap untuk kluar
dah berbeg dah

mmg gempak ar majlis kawen yg aku pergi ni
actually x sgt pon
x mnyesal lah aku prgi

aircond ade,lauk fav aku pon ade
ok lah tu
drpd x de ape2 yg kena ngan aku kan

majlis ni kt dewan
so aku ckp ngan mak aku

ma,majlis orang nti kt KLCC tau..okey..
haha brangan je lebih aku

bulan 12 memang banyak orang kawen
wedding planer,katering penuh
bulan 9 nti ramai orang nk beranak 
hospital plak penuh

bese ar tu ^___^

Selamat pengantin Baru
buat sape yg kawen lah yer

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA