pink bukan lambang gedik okey

sape suke kaler pink..angkat kaki cepat..tinggi lagi..
hehe..ini aku men komen2 ngan bff aku kt myspace..die citer kt aku mak die beli kan die beg pink
haha..die x nak..aku rasa sbb mak die belikan dia pink sbb mak die pk die girls..
die x nak pki beg pink sbb die x nak org ejek die gedik
lgpon pink die pink pekat
bace ni untuk ketahui lebih lanjut


                                                              klik untuk besar
pade aku pink x gedik..x semestinya kaler pink tu gedik..btol x..?pade aku lah..
aku suke aper kaler pink tapi yg lembut lah..pink yg bright sorry..aku x suker..saket mata memandang
 actually pink bkn ar peberet kaler aku but pink amat sinonim dengan perempuan 
  

16 KOMENGG:

daun kesum said...

jgnle ckp geDik,.
mnat pink gk,.
tp x gedik pom,.
hehe,..

-atiQah- said...

bg sy, warna pink tu utk perempuan..
sy pun minat pink walaupun xfanatik..
dan warna pink, adalah warna utk org yg lemah lembut bg pendapat sy.. :-)

izzatiRosli said...

yes yes..
sys stuju n adk..
pink 2 xgdik..
ckp n kwn adk 2 cumel perw klo wne pink.
lmbut jep..

'AQILAH said...

pink comel...

cik helena said...

umo saya 24.saya masih suke pink.tme kasih.ngee

Siti Fatimah Nabihah said...

elo... gtau kat dier.. pink bukannya nmpk gedik.. haish.. xleh la org cm ni.. huhu,sabar2.. pink cun~

Aidi-Safuan said...

nak cakap gedik gak!
hehe

Anonymous said...

hoii2..
kalau ye un tayah ar ltk gmba aku tu..kau story je..gmba tayah..
haha..

Phantom said...

Cikti=btol tu
i pon minat gak

Phantom said...

atiqah-yeah..btol..pink suda serasi sama perempuan

Phantom said...

izZ=YER TU

Phantom said...

AQilah-yer yg lembut lah^_^

Phantom said...

helena-boleh myukainya tanpa mngira umur bangsa yer

Phantom said...

Siti Fatimah Nabihah=nti saya sound dier k ^..^..sabar

Phantom said...

Aidi-safuan=ye ar x kan nk cakap getek plak..?

Phantom said...

Tqah=hah..cuak ko tqah..aku jez femes amos kan ko jer

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA