rindu mereka<3

hello,hi all..aku skunk ni gatal nk buat n3 wlupon citer x best..haha
so..klu nk bace,bace,x nak x per..ini pasal kawan2 aku

i miss them very2 much

rindu gile nk jumpa kawan 2 sekolah aku,bff aku,cekgu..sorry x tmasuk dlm senarai kot..hahahaha

aku nk jumpa kawan jer tp x nak ke sekolah..kalau ke sekolah untuk da akhir tahun..aku nak.klu x..aku x nak.korang faham x..x ..?

haha.wtever.aku rindu kawan aku sbb aku boleh borak ngan kawan aku,gelak guling2,main kejar2..haha.kat rumah boring oo..aku  ni dah lah hyperactive,banyak mulut..potpetpotpet.suka gelak
memang x de ciri wanita idaman arh..dgn kawan aku aku boleh buat camtu..

lagi2 ngan tiqah..rindu die oo..aku da ar nk berjoget ngan dier..da lame x citer ngan dier.
lgpon kitotg sekepala.tapi otak lain..die pandai cket jer..geng aku nama "pips".ade 4 orang dalam geng ni
aku ngan tqah ni second paling muda..so kitorang ni x reti series..hobi kitorang..gelak guling2.
kitorang slalu kena marah dgn yg 2 lagi..nk buat camner kan da nasib badan..


aku ngan tqah ni suka usha mamat..gedik bukan..x pe..banyak skandal kitorangskandal tipu2 ar.skanda kitorang pon x kenal kitorang k..persan..kami mmg perasan.ngee..
kitorang rapat sbb banyak persamaan kot..dengan yg lagi 2 tu pon rapat..sume rapat

x kesah ar org nk panggik kami ape sakai,batak or wtever asalkan kami happy..setakat ni x de ar org pnggi kami sakai k



jamuan boring
itu arh menganggur kt tangga
jgn cari gambar saya
& jangan tanya kenapa aku pling hodoh



ini lah "PIPS"
kitorang tubuhkan ni sejak drjah 5 maksudnya da lame ar kitorang ni berBFF
tapi aku ngan Tqah da berBFF drpd darjah 2 lagi sampai nk masuk tingkatan 2


                 ini gambar masa kami menggila dekat
alamnda
nape 3..lagi sorg x ikot

Tqah tanya aku 
nk hangout lg sekali
aku x kesah tapi poket aku kesah
x de duit ar aku

aku pernah cakap ngan kawan2 aku
woi,kita ni ade 4 C

ilyn=chubby
effa=cantik
aku=cun
tqah=comel

tapi kawan aku x setuju,aku cun
diorang kata aku cengkung bukan cun
zalim nyer kawan
 



sedih ar aku tgk muka aku ni
ini membawa maksud
No camera pliz
or 
Stop Annoy me

bole x berhenti menyakiti aku

yeah..ini maksud last name aku
dp kt Tqah
Tqah lagi


d=really loveable
i=hard to get
y=worth waiting for
a=best girlfriend/best boyfriend anyone could have
n=awesome kisser
a=best gilfriend/best boyfriend anyone could have

Aku x leh tahan ar maksud N tu
Awesome kisser..wtk.
I=omg..hard to get
hard sgt2 k

bye all

p/s=saket ati MS,org add aku sume x de gambar..cuba lah ltk gambar anda



aku suka sgt org baca n3 aku pastu tinggalkan komen
okey..
love lilo












1 KOMENGG:

Anonymous said...

hahaha !
n3 ni best !
syg kau sgt2...ngee~

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA