new skin..

hi all...

i love my new blog skin..wlupon widget2 kesayanga dah hilang..aku puas hati lah gak..

nti aku nk tukar lg..

thanx to kakak Intan..die lah yg edit blog aku ni..walaupon aku reti buat tapi aku suroh die buat..aku suroh die bua sbb aku dah tension kepala otak..tu ar kau private kan blog..

nti aku buat ar background sendiri..

follower ramai baik x yah kan drpd x de org baca cerita..kan2..sedih ni

skarang ni time aku edit blog aku lah ni..cis,follower x naik2..bagos2..kekalkan 130 tu..

4 KOMENGG:

Anonymous said...

cantik blog cik lilo

'AQILAH said...

cantik! esok lusa naik follower kamu :)

Phantom said...

Yaya;tenkiu kakak..urblog is nice too

Phantom said...

Aqilah;tENkiu..x yah lah follower ramai..merajuk ni..haha..kidding

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA