.salam Maal Hijrah.Bye,aku ingin pergi membawa diri.

Hi all

mule2 aku nk ucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua..hope tahun ini membawa perubahan yg baik kepada kita semua(^_^)..

Amin (;

maal hijrah Pictures, Images and Photos
 
second entri..

aku nk pergi membwa diri ni..x cakap babai ke kt aku..sok2..

5 hari start esok.171109 smpi 211109 aku x de kt cni..ak kt negara lain..
so mungkin aku x onTHEline lah kecuali ade magic atau aku on9 kt sane k..

rindu.?kenang daku dalam doamu jer..jgn lupa doa kan aku
malam 21 tu aku mesti on nyer sbb balik pagi..
wlupon pnt msti aku on pnyer
so doakan aku selamat okey..pgi & balek

lgpon aku pgi ni,mak aku kate bkn nk holiday tapi sbb nk bli barang
tapi aku pasti mst holiday ade gak cket2
x kesah ar sbb tmpt ni aku da pgi dah..

souvenier..klu ko dtg rumah aku nk amik cenderajantunghati aku bole lah bagi
klu nk pos dkt abang pos laju,lecehlah..
nti ar,tunggu aku dpt mimpi dulu k..

maksudnya aku x leh tgk ar,
Malaysia lwn Vietnam khamis ni..kecewa kot aku rasa..nk gak tgk malaysia men kt final..
ANTM pon x dpt tgk..frust..
klu mak aku tau aku frut,msti mak aku suroh aku tinggal..haha

x pe ar kt sane aku lyn ar sinetron2..lagu jawa sumer..makan tepi jalan..pgang duit 50 ribu senang2 jer..
bkn RM ok..but rupiah..

patot x besok aku pau mak aku blanja kau Famous Amous..aku nk beli yg 500g nyer.kopak duit mak aku nti
& suroh ayah aku blanja mcD pagi2 buta..makan MCflurry pagi2 sakit perut x..?
 
k ar bye..besok terbang pagi lah..
 
daaaa..kenang daku dalam doamu.. 

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA