010110

selamat muncul tahun 2010

tahun berubah,umur aku juga berubah

 maken tua,maken perlu berubah,makin jadi baik,makin gedik.

malam tahun baru aku tunggu dengan menonton teen choise award..itupon,kejap2 alih sbb mak aku nk tengok melodi.ok,fine,majlis tu mmg sempoi+gempak lah..i like the award..aku suka hadiahnya..cane ar nak bawak balik..


aku alih channel lain,dorang da countdown da,sambil dorang coundown,aku tekan info untuk tngok jam,time mercun da bunyi tanda da new year,aku tengok,jam blom pukul 12 lagi,baru 11.59..aku pon x tau nape..pastu lame lak 59 tu nk tukar ke 12.aku pon konfius jam sape yg salah skunk..12.02 minit aku masuk bilik..aku dengar kt luar poom,poom(efek bunga api,aku x tau nk buat camner)..bile da senyap aku x kesah,bile bunyi lg,aku tgk phone,12.07..aku rase budak tu msti mak die x kasi pgi depan ikea untuk celebrate same2..

bile tahun baru aku mst ade azam tapi kan azam tu kadang2 x pernah tercapai..sbnrnya bukan susah pon nk capai,x yah pki tangga pon tok capai,pakai lif or eskalator sudah..

..nak jadi baek

aku nk jadi baek wlupon dulu aku x de lah jahat sgt,aku nk jadi baik sampai ade benda putih atas kepala aku mcm bawang putih..sume baek,anak yg baik,student yg baek.pembeli yg baek,hamba yg baek

..perangai setanding dengann umur aku
perangai nk macam umur aku..kena setanding..bukan 14tahun prangai cam 4 tahun..itu kenyataan,perangai aku kadang2 x setanding dengan umur aku

..jadi skema cket
memandangkan aku ni x bole tgk orang skema,aku mst kutok,aku kena jd budak skema thn depan..ulit buku 24 jamsumpah,x de la smpi 24 jam,aku tipuaku nk try lah taoi x de lah pki spek tebal 50 inci,power,300+..sbb utamanya adalah aku x rabun

ok wishlist aku no 3 tu aku cancel,x jd nk jd skema 

..kurangkan internet,lebihkan pergi supermarket
oke,x de kena mengena dgn supermarket tu,aku nk kurangkan online tahun depan,bukak sabtu,ahad jerx bole blah jer ape yg aku taip ni..k,apa yg aku taip ni btol2,bukan cobaan

..kurangkan kontrevasi,tingkatkan pretasi

last one is


kecikkan peha dan betis
ini yg paling penting


ini punya slogan adalah sekadar suke2..

taun depan kena tingkatkan pretasi,
klu x terpaksalah online kt CC 
 

dah2,inijelah aku pnyer wishlist/azam..ltk byk2 pon bukan sume tercapai pon,awal tahun je over..
tahun baru sume baru,blog pon tukar background & header baru,aku nk tukar link lah











1 KOMENGG:

Unknown said...

happy new year :)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA