back to sekolah,best ker

school sucks Pictures, Images and Photos

besok,sesi persekolahan start,cuti sekolah dah abis..aku rase aku malas oo..lg2 besok,aku x pki baju putih lg..segan do..time mase aku x kesah lah,aku still bole bangun cam tahun lepas,pukul 9,10..klu ade rezeki,aku bangun pukul 8,klu naseb aku malang,pukul 11 aku bangun..mmg malang,sah2 lah tertinggal bas..

persediaan ke sekolah,aku x kemas pencilcase,x gosok baju lg,kasut mak aku da ikat kan tali..buku2 pon da masuk ke dalam beg.balut buku,aku bukak yg lame pnyer sbb yg lame tu die dah siap saletape kan..ushh.dasar pemalas..

tahun ni,aku naek kelas,so kawan2 gile aku x de pon dalam kelas tu..yg ade cume kawan2 tercinta yg kurang gile dalam kelas tu.no,besok baju aku lain kaler dgn tudung aku..

boleh ke aku jd ..... tu dengan berdisiplin,berwibawa,dan poyo + over/skema




1 KOMENGG:

Anonymous said...

windu pd zmn skolh...

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA