petua dari org muda buat orang yg ramai orang x suka

aphal tajuk tu macam pelik jer,cube baca balik,buat orang yg ramai org x suka,x faham sile baca smpi faham(kejam gile aku)..
 ini cume suke-suke..tidak ade kena mengena dgn saper2..sape makan cili die terasa pedasnya,sape tercekik ais die terasa bekunya..

Dalam kehidupan kita,x semua org suka kt kite,itu mmg da lumrah kehidupan kan..tapi kadang2 kita x sedar yg org x suke kita sbb sifat kita yg agak annoying or selebihnya..maybe ade certain org x suke kita sbb jelez,cemburu,iri hati.(nape aku rase aku pnyer ayat tu same jer,lantaklah)

aku jez nk brtau,klu korang ramai musuh..korg cume fikir satu,nape musuh tu x suke korg..
klu sbb korg nyer prangai,org x suke,korg jgn lah nk marah2 lak nape org x suka korang sdgkan korg da tau da ape jwapannyer..but klu korg byk musuh tp korang nyer prgi baik & sume sifat2 mahmudah..itu maksudye org dengki,jelez,iri hati.cemburu ngan korang..

klu korang da tau org benci korang sbb prangai korg yg gile annoying,menggedik x tentu pasal,bajet bagus or wtever,x yah ar nk bising 2 & tanye lg nape org x suke korang sdgkan sbb nye dah ade di depan mata anda.

so aku beri nasehat kepada sesapa yg da tau prangai nyer burok tu,x kan korg x nak berubah kan..


macam aku,aku x kan benci seseorang tu klu diorang x buat aku benci diorang..ade faham..

ayat aku dalam entri ni aku rasa sadis kot..ahaks..aku terlampau emo plak sbb da 5 hari x bukak blog..



 
 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA