oh makcik gile kuasa T_T

grrrrughhh..(bunyi buang hingus)..aku pon x tau ar ini kali ke berapa aku buang hingus..sekarang ni kemana2 handkerchief mrupakan best friend sedar mati aku.tidur pon dkt sbelah jer benda ni.ini sbb berjangkit ngan kawan aku ar ni..x per,aku redha

aku nk citer pasal lain sekarang ni=D..nk bersimpati kt aku lain kali..pagi tadi aku teman mak aku pgi beli cat,tetibe aku rase boring,aku pon npk ar sorang makcik ni,pakai skirt labuh tgh angkat sinki..pkain pnyer vogue cket..aku ni pon tgk makcik tu,aku ingat die tu pembeli.die naik atas bahagian sinki2,aku pon ekot la die..nk tgk

da sampai tingkat atas,makcik tu pon berenti die pndg aku,aku pon wat derk jer ea..ingat die pndg org lain..aku tgk2 ar brg kt ctu.

tetibe makcik tu ckp

makcik GK:cari ape dik
aku            :x de ape jalan2 jer
makcik GK:oooo,jalan2 ,,camera ade ni

aku pon turun arhh,,adoi ar..kepoh tol makcik tu,muka aku ni cam pencuri ker..mane die letak otak dier,klu aku curi sinki aku nk sorok kt maner..sinki tu bukan main besau lg..uisshh,Gila Kuasa btol,aku igat kan pembeli pakai camtu rupa2 nya pekerja jer..adoyai,eeee,mmg annoying tol mak cik tu,buat ape ar aku nk mncuri..klu makcik tu toke tempat tu,x per ar,maybe die bini toke tu kot..tu over tu.

tapi kedai tu kedai cina,x kan ar makcik GK tu bini dier
 aku da x tahan ar ngan selsema ni,mak aku kate sila minum ribena untuk hilangkan selsema sbb untuk dptkan vitamin..atau oren..sape boleh sponsor oren kt aku..hachoom

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA