wei,wei ko rase ko handsome x..?

walaupon umur makin meningkat.prangai aku ttp same.wlupon aku da ade jawatan lain,prgai aku ttp same. prangai aku yg tetap same ialah x reti dudok diam,gelak kuat & smakin giler.dkt kelas tu yg pling famous amous sbb kebisingan adala aku,tqah,nana & ilyn.siyes wei,budak kelas tu pendiam.smpi cekgu ingat kitorg ni pekak ngan bisu.tapi aku ms cekgu ade,aku jd baek.

tadi kitorang ber4 da buat kerje giler.tanyer bdk2 nerd kelas kitorang & bdk2 laki yg weall benci soalan

wei,wei.ko rase ko handsome x
soalan pling simple

ahaks.ini lah jwpn yg ktorang dpt

Tobes:mnurut kamus kau,org yg x handsome tu adalah org yg bodoh

okey,sila faham2 maksud tersirat.sbenarnya die nk ckp die handsome sbb die pandai.tapi x kan ar die nk ckp camtu sah2 ar kena kutuk ngan kitorang

norman:x nak jd handsome sbb nti sperma berkurangan

mamat ni mmg ar.jwpan nk selamat jer..sperma berkurangan.

Rizal:arr,handsome..?
izlyn:ye ar ko rase ko handsome ker
Rizal:(die diam jer smbil angkat kening dier)
bdk sbelah die plak muka cuak takot kitorang tanyer dier.muka gile innocent cam x tau ape tu handsome

tetibe 2 org tu pndg blakang kt aku.si Rizal tu x abis2 ngan kening dier,fine lah..aku rase die nk ckp yg kening die tu hansome

nk tanye lg x sempat sbb cekgu da masok.aku nk sgt tau ape jawapan ketua tingkatan aku,msti jawapan die pnyer berwibawa

p/s=korang rase ko handsome x..?

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA