meeting gile

heartbroken Pictures, Images and Photos

gambar ini ade kena mengena dgn hati aku

sebelum aku menulis dengan lebih lanjut,tean aku mencarut berokband ni.lepas aku mencarut tros die okey.tadi sekolah ade buat meeting koko.so,kehadiran adalah wajib.tapi aku tau,ade jgk yg x datang.da ar kena pki tudung sekolah okey.so td kbanyakannya pki tudung sekolah.itupon sbb cekgu da pesan awal2,klu x jgn harap lah boleh seramai tu pki tudung sekolah.klu ade pon bole dikira & of koz ar budak PNB.tengok2 ade jgk yg pki tudung biasa.aku malas nk citer pasal kawan aku sbb aku da x tau ar ape nk jadi dgn bdk sorang tu.
so tadi perjumpaan rumah sukan,unit beruniform,kelab & permainan
same jer cam tahun lepas aku x tukar papepon
rumah purple
aku malas nk sbut ungu
bkn aku nk mengAIBkan rumah sukan aku but itu lah kenyataan
time merentas desa,of koz no 1
but bila sukan no last nun
budak2 rumah purple ni,terreor dlm lari jarah jauh arh cam aku
unit tetap "setia" kepada KPO

kelab Alam Sekitar
ahaks.suda tiba masanya aku bertuai pada bumi
benci tol.ade lak minah2 gedik semak masok alam sekitar
cam kawana aku cakap.die masok semata2 untuk masok ape2 kelab bukan utk aktif 
tahun ni siyes boring
cekgu penasehat die x best sgt2
& the last one
permainan ttp setia pd 
bola jaring
actually aku nk tukar lain.da muak da oo
nk masok futsal ker
hoki ker

aku x pegang satu jawatan pon T_T.sadis kan.? 

He tore me Pictures, Images and Photos

putus cinta saket kan bile kite setia kt orang tu & sayang die sgt2=D
 



0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA