BUKAN SENANG NK PUASKAN HATI ORANG

memang susah nk puaskan hati orang2.bkn sorang yg kite kena puaskan tapi ramai.lebih dr sorang.klu sorang suker,sorang x suker.mmg naye gilo hidup..kenapalah susah sgt nk puaskan hati orang.

dorang nk puaskan hati dorang jer.hati aku ni sape nk puaskan..klu x dpt puaskan hati,mulalah touching,
sentap,merajok.OMG..nk kena puaskan hati sume pihak dalam satu masa.mana boleh.macam artis lah,kena puaskan hati peminat dala satu masa tapi x sume yg die dpt puaskan ahti mereka.


Mf Pictures, Images and Photos

Megan Fox

da muak arh,asik nk dengar ckp orang jer,jd pak turut jer.kena happykan hati orang sdgkan hati kita x de sape nk jage.itu da dkategorokan sbgi tocer tau.penderaan fizikal.

bile kita buat baik orang akan buat derk jer,x de pon orang perasan.bile kite terbuat jahat sekali,mulalah kutuk mcm2,bawak mulut.

memang susah nk puaskan hati sume orang.da ar kadang2 aku rase aku malas da nk puaskan hati orang dah.fedup ar

2 KOMENGG:

ainee cumi2 said...

tau takpe

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA