dicinta dan mencinta,yg mane lebih sakit

selamat petang semua=D
hari ini aku nk crite tentang jiwang2..
Love Pictures, Images and Photos

cinta itu subjektif ker.aku rase yer,benda ni macam cantik.setiap orang ade definisi sendiri x mcm kerusi yg mmg maksudnye benda untuk duduk... Dicinta dan mencinta..?yg mane lbih saket..?

okey,dicinta ni dala n3 ni bermaksud,korang dicintai oleh seseorang dan korangpon suke dier,okey, maksudnye kapel mengapel lah ni.okey,mencinta lak,korang suka,usha,minat seseorang ni..

aku nk tanya diantara 2,antara dicinta dan mencinta mane lg saket..sape2 ade pngalaman,btau aku cepat.
pada aku,dicinta lebih saket sbb korg bercinta kan..orang kate bile bercinta kita menjerumus diri kita kepada kedukaan,orang kate lah bukan aku..

mencinta tu,mmg frust ar tgk die ngan orang lain kan..T__T..=(..

ntahlah aku pon x tau mane yg saket..dua2 saket kot..on9 terakhir kali di rumah ini kot..org TM nk potong tnet.
Love Pictures, Images and Photos





1 KOMENGG:

minche_mira said...

mencinta lagi sakit senanyer...=(

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA