he's getting married=(

die nak kawen dah
jez nk cakap
tahniah buat die & bakal isteri dier

tahniah,tahniah & tahniah
 tahniah juga kerana memenangi pingat emas

die adalah azizulhasni awang.pelumba basika negara

aku buat entri ni cam sadis jer

aku sukalah sbb kaki aku x saket lepas balek merentas desa macam latihan haritu
suka giler
x macam latihan haritu
saket gile

aku rase aritu sbb aku pnyer otot,tulang da lame x exercise so dier terkejut,tu ar saket,macam ko lah,x terkejut ke tg tido tetibe ade org siram air panas
 tahun ni aku x dpt nombor lah sprti tahun2 lepas.sbb utamanya bkn sbb aku pancit tapi sbb aku maken tua^_^.suka plak aku da tue..

lari ngan kwn2 aku,mase berlepas tu5 org.dya,tasha,tqah,ilyn & aku.pastu kau ngan Tqah tinggalkan sume..jahat kan.x per sekali sekala

tapi aku bangga wlupon aku x dpt nombor,aku dpt 3,3 checkpoint..macho ar tu kan..

rumah biru 1st
rumah hijau 2nd
rumah merah 3rd
rumah kuning 4th
rumah ungu last

rumah ungu,rumah sukan aku last.terharu aku=D

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA