kadang2 kita happy jangan dilupakan orang yg kesedihan

entri kali ni panjang sebab banyak benda aku nk citer..sebab banyak bend yg terjadi,berlaku dan happen..ok aku cerita mengikut susunan


                     ini entri panjang kot=D
nk buat biologi ni..eh salah2.nk buat biolographi..


13 feb aritu,sekolah aku SMK BBST*mencapub sekolah sesekali x aper kan.korg nk capub gak,capub ar,ade aku kesah..? so,seperti diwarkan2 dan seperti korg nk taw,aku x masuk aper2..tapi muka berbelang mengalahkan aku lah olahragawati sedangkan penonton jer..ahaks..tapi aku tau bkn aku jer yg berZEBRA..sume lah dengan cikgiu,cikgu,gpk,gpk koko,pengetua sumenya berbelang2..terasa menyesal plak aku x pki topi pesawah yg besar tu..kalau stakt pki topi besbol buat aper..tutup cket jer..topi sawah tu dgn badan2 ko,die covernya..hah,lantaklah..apa nk buat nasi sudah menjadi buburceh,ko dyana,da pndi berPERIBAHASA LA plak.


so keputusan rasmi nyer,kawat KRS menang,aku x puas hati btol,bkn aku jer blambak x puas hati..huhu,skarang ni sume anti ngan KRS..Kawat perbarisan rumah merah..da agak dah..rumah ungu tetap last..sadis btol..naseb bek ar aku x ponteng kelas dan turun ajar dorang kawat,klu x abis ar,msti lg trok..
so rumah biru berjaya mengekalakan kedudukan sbgi juara..


so,akhir kata,


biar berbelang muka,itulah tanda maju sukan pada negara


 aku men taram jer peribahasa baru ni


14 feb


Family aku buat kenduri pindah rumah,ramai datang aritu.. so,kawan aku pon datang...effa of kos datang kan..aku tolong family aku lap pinggan rajin tau aku..kuang2..so bile kawan2 aku da dtg..ape lagi,


candid time-_-

 ni sume lepak kt beranda atas..bkn kitorang jer,abang2 sedara aku pon lepak kt atas..adik2 sepupu kau sume kt berand ni..nk pgi bilik,sume makcik2,kezen2 aku conker..so lepak kt luar..


                                                     -kerelaan dalam keterpaksaan-T__T


                              aku dengan Afi,kontra gile kulit kitorang do,die da ar putih,aku lak gelap..
x pnh aku pggil die Afi slalunya pgil raja jer but sbb TTM die pggil die Afi,aku pon nk pggil die Afi gak
kejam tol aku


we again..dengan tasha dan fatiqah..ni gambar candid woo..siyes,tgk ar muka aku,tasha lak nk turun


gambar letak2 sbb g lain x nak sgt..sume x kasi masuk sbb muka gelap,haha..x de ar gelap do muke dorang..bese ar sukan kan..


Malam tu lepas sume da balik,mama & family belah mama,belah johor pgi jalan2..lepak putrajaya.sbb tu ar plg dekat..x kan ar nk gi airport lak,wlupon airport 10 minit je smpi..nk wat pe kt sane..tenung kapal terbang..lepak putrajaya jer..siyes boring kt dataran tu..aku tgk die,dier tgk aku..sume tengok menengok ntara satu sama lain..ingat nk bgun gi alamanda..last2 bngun gi makan..haha.aku x bole blah lah kt kedai tu..nk order sume x de sbb sume habis,ais pon tggl secawan..last2,order sate,nasi ayam ngan sup jer..sbb hanya tu yg timggal..air sume panas2..melocot lidah..so sembang2,kol 12 balik..smpi rumah aku tros tidur,


16 feb


semalam,kitorang gi lak family ayah aku,saje lepak smbil makan2..family aku lambat cket..sampai jer kt restoran tu,restoran saba cyberjaya..meja bkn men pnjang itu br 4 family dah pnjg camtu..klu sume 9 anak nenek2 aku dtg,x tau ar sepanhjang mane meja tu..


semalam x  best sgt..cam biasa.lgpon kau x suke sgt makanan Arab,aku suke kebab jer..Tetibe aku dgr makcik kau kecoh2 ckp jumpa sorang sedara tu tapi budak tu buat derk je x tegur..mule2 budak tu sebelah meja pastu tgk2 pindah maybe budak tu segan kot..


pastu mule lah,makcik2 aku kutok budak tu,adoyai,makcik aku sorang tu da ar mudah merajok,die terasa la plak sbb bdk tu x tegor dier..pastu yg lain lak sggup masuk ke dalam nk tgk btol ke budaak tu..kah2..tergelak2 aku,klu dda bdk tu  da x nk tegur tu lantaklah..


da ar,ckup ini sahaja kau menulis,menaip.aku yg menaip ni pon malas nk recheck balik..so klu ade salah2 tu kira halal lah..

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA