ini sebuah cerita

babablack sheep go to hollywood.oh salah..bhahaha..x de kena mengena pon ngan lagu babablacksheep okey
yaw!arini exam 1 habis!huhu!finish ngan cemerlang..tapi result x tau lah cemerlang ke x.

nk cerita tentang harini..huhu!so sticky la harini T__T..pehal la wei Sume nye *wink2 arini.first cam sakai,dtg sekolah lmbat sbb kak Ed tu ar.nk ambik budak biar konsisten,org bayar bkn tumpang.kata nk ambik kl 12.30,1230 lah,ini x sesuka hati die nk amik pukul brape..huh,plizlah..aku rindu time aku naik bas dulu!siriess wei!dulu kt bas tu aku ade banyak kawan oo,ade aircond lg,ade karoeke lgi..bababa

pastu da ar lambat siap nk hntr budak kecik lg,da tw lambat tu bwk ar kete laju cket cik kak oi!pastu siap nk tunggu budak pagi lagi.huh,pliz lah,nsbbek la aku kata aku masuk pukul 1.1o,klu x ade ko tunggu kang sampai pukul 1.30.huh!nsbbek x lambat

pastu bile da antar tu,sume pandang2 kt busstop tu.aku tw ar kete tu kereta lama,tapi x yah ar nk pandang2 jer..eh plizlah..pastu aku da bile2 org pandang2 tu of koz ar segan giler,pastu orang yg pandang2 tu pulak mcm x pernah nmpk orang.nk jalan tetibe x perasan ade kete.nsbbek x kena langgar do..pastu aku tgk dorang oandang aku gelak2..pastu of koz dlm fikiran dier,bapak clumsy budak tu,naek kereta buruk..
bhahahahahah and hahahahaha!ak x kesah ape budak tu nk cakap.tapi sebelum kita mengata orang lihat diri tu dulu!okeyhuh!!!sakai,sakai sakaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

smpi sekolah ade lg2 budak form 5,amik result!so ape lagi mata meliar mencari ex-scandal!aku x tw langsung ape result2 dorang sbb tadi aku pressure gile dgn science.cuak giler.first KH,huhu soalan senang jez ade 2,3,4 yg x sure gile.yg lain sure pon bukannya btol pon!sains,x sangka x susah seperti yg dijangka..  geografi,wuhu..1 jam aku x siap cek lg!sepat menjerit lg aku..huhu soalan die x susah sgt tapi sbb banyak kena ukur bearing,jarak so jadi lambat sbb masa die 60 minit jer kena jawab 5o soalan.pastu byk pula kena ukur2..aish

lepas jawab soalan sains,aku cam rasa beban dah hilang do..seriously!tu sbb lah aku ngan tqah terlampau gile lepas rehat + masa rehat tadi..ye ar,mane x gile nyer.aku ajak die teman pgi tandas,tgh jalan2,depan bilik guru,kawan kitorang jatuh tibe2 x langgar aper2 pon..dekat tangga lak,ade la sorang budak f.1 keling ni sakia la plak..cam gile kt tangga tu,cam die sorang je ade kt tangga tu,ape x nampak ke kitorang ni yg besar ni...*wink2 btol..pastu aku lak jatuh kt tangga tu..ape maksud jatuh tangga ar,ade aper2 naseb x,sbb dr bulan2 tu smpi arini,aku da jatuh tangga 3 kali..pastu jalan kt depan bilik guru lg sekali,zarith jatuh and last sekali Jco jatuh dalam kelas..
 *kejadian tu sume bile tqah ade berhampiran.4 orang jatuh bile tqah ader..huhu!trok do budak ni

notakata:besok x naik kak ed and balik mama amek!besok nk balik kampung for brape hari tah..sbb ade kenduri.so jage baik2 blog aku ni..copycat!jaga kau

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA