nobody=P

hi!nobody..?bhahah.tajuk ni x de kena mengena pon ngan lagu wonder girl tu..sukasuki aku je nk letak tajuk ni..aku rasa of koz kebanyakan korang ni da tau kan 19-28 mac ni,2010 tw ade pesta buku dekat PWTC,KL.
Pesta buku ni tiap2 tahun and sejak dr tahun 2007 aku x pernah miss melawat pesta buku ni tw!kenapa?

aku ni kan ulat buku.bhahaha.statement x bole blah!aku jadi ulat bile novel jer,revision book kurang cket.so tiap2 tahun aku pgi untuk membeli novel & saje je menyakitkan diri berhimpit2 dgn orang lain.mcm tahun 2007,2008 ikot rombongan sekolah dgn BFF aku sekali.ye ar kitorang ber4 masa sekolah rendah dulu sume rombongan kitorang ikot.sume wei,gi timesquare pegi,zoo pergi,muzium.sekolah menengah lak x pnh lg ikot rombongan,sekarang ni x taw pon ade rombongan.tw2 je dengar citer dorang pergi rombongan.siyes,cam katak bawah tempurung jer!T_T

tahun lepas aku gi ngan family,ajak si tqah tu..so maknanya,aku jalan keliling pwtc tu dgn dier jer..die jenis x suke langsung dgn buku..so aritu die tolong aku angkat beg je ar..sian dier..sorry tqun!haha..happy ar tahun lepas.dpt jumpa ainmaisarah..dalam toilet plak tu..sian kak ain,aku tgk die cam nk telan jer..

tahun ni rasanya pergi ngan mama.hari sabtu ni kot..mule2 mama tanye,nk x pgi hari ahad ni sbb mama ade kelas ahad tu,mama hantar kt pwtc kol 8.30,pkl 2.30 mama amik..huhu.tawaran  best oo..x kan aku sorang kan,mama kata boleh ajak kawan tapi x tw nk ajak sape lgpon mama bg kitorang jalan 2 orang jer..tapi aku x tw nk ajak sape sbb takut dorang x dpt pgi sbb mak x kasibese ar bdk 14 tahun..huhu..mak aku ni jenis x kesah..buktinye,die bagi aku jalan2 2 orang je ngan kawan tanpa diawasi oleh orang tua..mak aku bagi aku kebebesan asalkan pndi jaga diri oo..die selalu pesan,jangan percaya kt lelaki sebelom kahwin!diorang ni sblom dpt macam2, ko faham kan ape benda tu...aku bertuah kot dpt mak macam mama aku kot..luv u ma,

setelah difikir2 keselematan,aku x nk pgi ari ahad,aku pgi sabtu ni je ar dgn family..lg selamat+terjamin

korang!dtg ramai tw.serbu PWTC,borong novel jgn lupa beli satu buku revision yg lain novel + komik okey=P..ahaks!

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA