idol

Kris Pictures, Images and Photos

ini KRIS ALLEN bukan ADAM LAMBERT
bhaha..perlu ke dikenal kan dorang 2 tu..aku rasa korang sume da bole bezakan.kan2..aku buat entri ni bukan nk cerita tentang american idol.x terdetik pon..aku nk cakap tentang idol.klu ko x faham dalam bahasa melayu nye idola..sape idola kau

aku?idola aku x specifik pon..idola x tetap.x tegoh pendirian aku ni.aku punye idola yg tetap adalah mak aku.itu tetap smpi sekarang dgn Nabi Muhamad S.W.T

Macam korang mesti ada minat artis right,macam aku pon same.minat lah bukan smpi tahap idola ok..just adore je ngan mereka..gambar2 yg kt bawah ni aku adore ngan mereka.ni aku letak pelakon malaysia dulu..orang putih sorang je terlepas

Tiz Zaqyah..i heart her,adore her.aku minat ar dier senang citer..cute minah tu woo..klu ade ape2 citer dier blakon,sure aku tengok.die berlakon muka selamba,x de cover2 cun.. X bajet suara gedik okey



Jillian Michael Pictures, Images and Photos

Jillian MIchael..trainer the biggest loser.kotw x rancangan per..klu x tw..pgi bkk TV channel 702 hallmark okey,x dapat lg.pgi google la tapi mula2 ko google translate dulu ape itu the biggest loser okey.
die ni klu melatih orang gempak..perempuan oo..kebanyakann bila final,of koz die pnyer anak didik yg juara tw.macam season ke 4 ke aper..die pnyer anakdidik je masok final.yg trainer dua lagi sume nya dicaras nya.
cara die melatih mmg gmpak..aku ni pemnat biggest loser tw..bile tgk biggest loser,insaf nk kecikkan peha,betis..tutup TV,mencekik lg..da x insaf dah.keh2..tabiat manusia?insaf kejap jer

Shaheziey Sam!ni lagi satu.die ade berlakon!sure aku tengok.x kesah ar drama ke filem ker,sketsa ker.bila la plak die blakon sketsa.suke2 ko je diyana!aku sure tengok.suke die berlakon..dgn muka nya yg selamba smpi bole buat org gelak tu..dier ni wlupon x berapa handsome tapi aura kuat oo..pada aku lah!pada ko x taw la plak..die ade aura.die ni adik zizie izette.

p/s=besok ke pesta buku..mst best.borong slg termampu
p/s/s=homework x siap lg cket.peta,peka bila lah aku nk siapkan ko..?ko siapkan diri sendiri x bole ker.marah ni

1 KOMENGG:

intanurulfateha said...

.ohh tiz zaqyah!
.i heart her too! ;)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA