jadi orang cantik ni untung kan?

hi all!
salam.result da dapat.wlupon x brapa bagus.tapi bersyukur sb x de result bawah 70.sume 70 ke atas.tapi frust mesti ader.
klu x frust hati kering la ko tu
pehal tetiba cite pasal cantik ni.yg pasti bukan dollah cantik
amboiamboiamboi
amoi

Hidup aku dikelilingi oleh kawan2 yg cantik.cantik,cun,famous.itulah mereka.wlupon dorang cantik,cun,fofular diorang tetap baik,x sombong,kerek jauh sekali.alamak terlebih sudah.Oklah senag crita camni.kawan aku dorang ni kt bawah ni smalam gi pesta buku.PWTC.aku x ikot.yg pki baju cekelat tu x kena ape2.yg baju putih tu.mula2 abang XPax yg semak2 kejar orang minx number dier.Tu x kesah sgt.Die ni ttinggal duit so pinjam kawan2 ade lah rm20.time 5 tu die gi MCd.die inx satu aiskrim ni,tapi die cancelkan sbb x cukup duit.tetibe abang MCd NI dgn bemurah hati belanja die.OMG.satu keuntungan itu.Hussh,memang lah.da lah kt sekolah blambak yg menunggu.secret admieer jgn dikata lah.kt luar pon blambak.itulah dinamakan nasib badan,Klu aku lah,jgn diharapnya abng MCd tu nk belanja siap halau lagi pastu dalam hati mst kata,

ish,budak ni.muka da ar x lawa,miskin plak tu
huhu.amatlah sadis bukan

                               inilah kawan aku yg cantik,menarik,tertarik,ko memang meletup

so dgn adanya n3 ini,saya ingin bertanya kepada sesiapa yg mengaku cantik wlupon pada orang anda x cantik kerana cantik itu subjektif,sila ceritakan mengapa orang cantik itu beruntung.saya setia menanti penceritaaan anda dan kalau bisah sila sertakan sekali penderitaan anda.terima kasih(baca dgn satu nafas)

4 KOMENGG:

Sabrina said...

cantik,kaya..dyana cantik laahh

syue said...

that girl in white shirt mmg cantik la die :)

tp tkpee. tk kesah la kita cantik ke tk ke, kaya ke tk, yg penting kita tk buat jahat kn :) allah tau ape yg terbaik utk hambanya :D

Farazila said...

erm sis cantik dengan budi bahasa ...
okie x?

nana said...

sabrina=haha.x de lah.bese2 jer.anda lagi cantek

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA