grrrrr!

hi alls.
eh tadi kan kan . masa sejarah -.- cikgu cakap next week kena pindah tempat !! :(( tak nak tak nak ! actually tak kisah sangat tapi tak nak duduk dekat sblah budak yang aku ta suka . tak best lah .. huh . harap harap cikgu tak ingat monday nih . tapi kan mesti DCA ingat kan cikgu ! ergh . Kau ni DCA . spoil lah . kalau kau ingat kan cikgu . aku cekik kau *macam berani . Bhahah :D ok lah . internet slow . -.- . Haha . byeee :)
ye,memang cikgu nk pindahkan tempat kitorang sbb kitorang bising.Grrr!plizlah.akux nak ok.cerita nya camni.cam di ats lah tu.cekgu ckp
"awak sume ni kan,minggu depan saya nk tukarkan tempat,lelaki kelas ni x bising,tapi perempuan,pengawas pon samer,ke time saya je awak ni bising
siryes,time pengawas tu aku terasa gile,sbb aku je pengawas perempuan yg pokpek slain HAsha,syasya dan mimi.X kan la si Fusho tu plak.budak PNB jangan diharap lah.
sigh,siyes sentap.kehkehkeh
oklah cekgu,berbalik kepada perkataan yg cikgu ckp tadi
saya nk cakap ea
brani kt sini jer
Menemui cikgu tercinta yg memakai beg LV yg saya dan tqah gila2kan itu,saya meminta maaf jika kebisingan saya dan geng WB saya mengganggu cikgu.harap cikgu mengampunkan kami ber9.cikgu,buat pengetahuan cikgu,sy memang dilahirkan dengan mulut bising bak mulut bebek cikgu.begitu juga dgn kawan2 saya yg ber9 itu terutama izlyn,nana.kadang2 mak saya pernah menyuruh supaya saya diam sbb bayak sgt mulut.ashik bercakap jer.Cekgu,di sini telah terbukti bahawa bkn masa kelas cikgu je saya cakap,dimana2 saje pon saya cakap.dah itu hobi saya.Saya rasa klu cikgu tukarkan tempat,masalah bisig ni x kan berhenti sbb wlupon saya dtukarkan tempat,saya tetap akn bercakap sbb saya ni terlampau peramah.cekgu x caya,cekgu hantar saya gi kem,10 minit lpstu,msti saya da boleh gelak2 dan kecoh dgn kawan baru sbb saya ni jenis mesra alam.saya takut bila cikgu pindahka tempat kami keadaan akan menjadi lebih tak terkawal,Berbalik kepada pengawas tadi.cikgu,saya dipilih untuk menjadi pengawas adalah disebabkan mulut saya mungkin,dan kebaikan saya.chehcheh.begitulah cikgu.cikgu,wlupon saya dan kawan2 WB memekak,tapi result sejarah kitorang okey cikgu,result saya 78,sipi2 nk A lg.Cikgu,kawan2 saya kata kitorang bising sbb cikgu x ajar,mmg lah kitorang bising.Cikgu kitorang ber9 ni bukannya budak2 perempuan yg cover2 ayu,ciri2 gadis melayu terawal dan terakhir.so,bila cikgu x ajar x kan la we all nk diam jer mcm budak2 skema kelas kitorang tu..Yuu,kitorang x boleh bayangkan klu kitorang jd dorang
ktoorang berjanji akan
kurangkan kontrevesi
tingkatkan pretasi
cikgu,saya harap cikgu x tukar tempat kitorang sbb takut lg teruk keadaan kami dan cikgu bagi lah A markah sejarah saya..
terima kasih,maaf dipinta,harap diampun jika ada terkasar bahasa
-WB- 

Pergi kelas jumpa farid kamil
LEpas baca,balas kt email
                                               diyana
wakil kebajikan kumpulan The Wannababablacksheep

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA