something that UNexpected!

grrr.oh ya sebelum tu.kepada yg blogwalking kt blog tu,yg puji2 blog kate comel tu dan yg sume yg tulis dkt shoutbout tu.i am really2 sorry sbb x balas balek,x jalan balek,x thanx balik sbb banyak sgt kerja nk dibuat ditambah dgn internet slow.sorry okey.so,sini nk jawab lah sgla2 nya..blog comel,x de lah.biase2 jer.ajar,saya pon BELAJAR mcmmana nk AJAR orang.and d last one is FOLLOWER!thanx you<33

berbalik kepada cerita  sebenar.hush,result dah dpt.bhaha,mmg amat x memberangsankan langsung.x macam result kawan2 lain 6 A,7 A.aku..?hehe!aku da cakap kt mama,dan sesuatu yg x disangka mama x marah langsung.siap die kata bagus.?What THAT?huhu.syukurlah.tanya kawan,kenapa mama x marah.kawan ckp

wei,ko bukannya dpt 8 E smpi mak ko nk marah

ye x ye jugek.bak kata cikgu,ye ke tidok

second,hari tu kan.nk pergi satu tempat ni.pastu jumpa sorang budak ni.hehe.drpd nk masuk kedai tu aku terus masok kedai buku dulu.haha.pastu terhendap2 tgk die da keluar ke blom.pastu br aku masuk kedai tu.aku pon x tau kenapa.sbb aku malas nk jumpa dia dan aku pon x nak die jumpa aku kot!
GEDIK AR KO DIYANA
haha.who's care
haha.teramat kejam statement itu

tadi kan,ingatkan cikgu nk tukar tempat.tapi tibe2 cikgu x datang.Hush,so selamat buat hrni.nape cikgu x dtg.br saya diam tadi.aku tipu aku diam.Masa agama ustazah suruh reka2 lagu ttg puasa.Tau x kump WB td reka lg tu guna melodi aper..

-
-
-
-
-
-bawah lagi
-
-
-
-
-
-
-
-
BAD ROMANCE
BY LADY GAGA

hush,puasa guna melodi bad romance,apakah itu!macam2 lagu kitorang fikir,give u hell,meet me halfway,poker face,i gotta feeling.bhaha.lg melayu dorang langsung x nak.haha.x sedar diri!
haha.tapi itulah kami WB girls.gedik itu utama
tapi yg penting

fikir hot,kitorang cool lah!

itu je lah,kuch2 ho ta hai.translate BM klu x faham.

Bye
Diyana=P

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA