Bengang kepada lelaki..!jom buat benda ni

Bengang dekat lelaki yg curang dekat anda, tapi tidak tau bagaimana untuk melempiaskannya.?anda telah terserempak dgn blog yg betul lah ni..Aku pon mmg tgh bengang ni..*tipu jer..ok..ni aku bagi panduan lah..*cehceh..sakit hati dgn lelaki..menyesal sbb suka kan dier..satu tip yg berhemah..Buat dekat lelaki yg curang jer
  1.  Kau boleh hantar surat kt die..Walaupun die jiran sebelah,ko jangan past direct kat die..post dekat dalam peti surat.lebih afdal suruh poslaju yg hntarkan..dalam surat tu kau tulis lah camni.Dalam surat tu kau boleh luahkan ape yg kau x suka tntg die..Ni x kisah lah secara berhemah ke tak..kau nak maki die pon maki lah..*klu boleh mase kt ending tu kau mintak maaf lah..Ye ar..mane lah tau ko terMATI sebelum mintak maaf kt dier
  2. Hantar lah hadiah tanda kau protes kt die,contoh hadiah yg boleh dihantar adalah Mancis..Lepastu tulis lah "jangan lupa mengucap sebelum terbakar"..atau pesanan yg lain2.
  3. Malam2 buta terpekik kat bilik kau sambil cakap AKU BENCI KAU JANTAN,AKU BENCI KAU..Sebut nama lelaki itu sekali..jangan lupa rakam dan masukkan ke dalam youtube..
  4. Cipta satu lagu tentang dia..Hushh!nyanyi dengan penuh feeling,pastu hantarlah kt mane2 artis..Sure,die dgn x ,malu nyer akan mengaku kau buatkan die lagu tu..
  5. Buat kelab Anti itu lelaki..Huhu..blog ke!
  6. Tiap2 malam menangis..sure rasa bengang kau tu hilang
  7. Tampal gambar die kt dinding,lepastu kau baling lah ape benda dekat gambar die..nk hempuk,nk pijak.nk sepak..lantak kau lah.
Husshhh!memang adelah jugak gunanya benda2 ni..aku share 7 jer..mmg wajib lakukan bile tgh bengang  ni..selamat mencuba..

H.J.I
Aku menyesal sbb sukakan kau!Memang aku bongok..
sorry terEMO..
aku tgh bengang ni..

p/s:my friend,sorry for being such a jerk at a school!

4 KOMENGG:

sekamar rindu said...

salam.....


saya tergelak membaca entri ini

Phantom said...

sekamar rindu:haha

Kaizen Shinobi.com said...

marah bebenar tuh..

hehehe..

apa salah si lelaki itu?

meh aq tolong cepuk... buat malu kaum je...

pompuan ni mesti dijaga dengan baekk!! (cheh~ macam aq ni baek sangat... wakakaka)

dojo klasik kaizen
http://kai2en.blogspot.com

Phantom said...

kaizen:tu lah..mmmg marah ni!Pergi cepuk die sekarang..yeh!mmg memalukan kaum jer

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA