Blog!Happy birthday syg!

Happy birthday Blog..20 april 2010.genaplah setahun blog ni WUJUD di dunia ni..Ushh,x sangka dah setahun..Umur dah setahunn,post baru ade 124..haha..maju lah tu kan..follower 201..x sangka ade jugak yg berMINAT untuk membaca blog ini.

Kepada para follower,silent reader..Terima kasih banyak2 sebab menyuport ini blog..Ye arh.aku ni bukannya Nora danish dan bukan Jugek Fasha Sanda..tapi ade jugak follower..Sekarang ni,bile aku pergi sekolah.

Diyana,aku baca blog ko!
Hah?kau baca.terperanjat aku

*sekarang ni dah banyak dah kawan2 aku baca blog ni..ushh,x boleh simpan rahsia dah!!macan yg duda-duda tu..huh..semua nk tahu saper..

Merepek dah aku.*wink2..k lah.serious.cerita macammana aku boleh terlibat dalam dunia blog ini..

Tahun lepas bulan januari kan aku mula kenal ape itu internet..*siyes.buta it.form 1 br kenal..so aku pon dulu zero tntg internet..Buat myspace lah..Aku bukak satu laman web ni,Ain Maisarah blog..Ade satu kelab tu untuk didaftar dan lepastu dia mintak page kita..kan masa tu aku zero.aku pon kata page tu hanya boleh ltk alamat blog jer sdgkan myspace pon boleh..Time tu lah aku daftar blog..entri pertama aku pasal ke Pesta Buku tahun lepas..follower pon cket jer..lepastu bulan 6 kot smpi bulan brape tah..aku dah x bukak blog sbb aku fedup cam x de orang jer..itu sbb lah aku berhenti kejap..pastu bulan brape tah.aku mula menulis balik..masa tu template sume ambik2 jer..tu sbb lah kurang cantik..masa cuti sekolah tahun lepas,aku mula serious berBLOG..baru aku tau blog tu best giler..Bile follower aku dah 100 lagi semangat.haha..Aku tukar link dari http://nurdiyana289.blogspot.com kepada dyana-lilo.blogspot.com..mase aku tukar tu follower ade lah 100 lebih gitu..huh!mmg sayang.Sekarang ni kawan2 aku blambak ade blog,aku pulak dah reti edit blog sendiri lagilah aku suka gilegile kt blog..kalah kecintaan aku terhadap MS dan FB..huh..betapa addictednya aku..camtu lah kisahnya..

Nway..Happy Birthday blog..semoga aku akan setia berBLOG dgn ko hingga ke tua..

sekarang ni aku nk kurangkan online..tahun depan PMR ooo..cuma hari sabtu dgn ahad je aku online..

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA